September 3, 2007
IgÄr köpte jag wc3 för första gÄngen till min vista dator.
Jag hade redan en wc3 version pÄ datorn som hade funkat bra innan den var min kompis, köpte en ny eftersom jag ville spela online. Problemet var att efter installationen dÄ jag startar upp spelet sÄ blir det svart som det brukar men sedan kommer ett fel ljud och inget hÀnder, sedan kommer jag tillbaka till skrivbordet. Jag tog sjÀlvklart bort mitt gamla spel innan jag installerade det nya.
NÀr jag gÄr in i Error fliken som finns i Wc3 foldern fÄr jag det hÀr:
This application has encountered a critical error:
FATAL ERROR!
Program: c:program fileswarcraft iiiwar3.exe
Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:6F51C758
lite mer texter men det dÀr Àr den viktigaste delen. Jag tror inte det beror pÄ min hardware. Jag har vista basic 32 bit och Geforce 8800 gts 320mb. Jag har kollat runt pÄ de mesta trÄdarna som finns dÀr ute med detta problemet inte hittat en lösning. Till och med ringt in till blizzard support, som sÀger att jag ska maila in till dem vilket jag haar gjort. Men av erfarenhet vet jag att det inte kommer ge mig nÄgot eftersom de kommer be mig installera om mitt operativ system eller inte svara över huvudtaget..
HjĂ€lp skulle vara mycket uppskattat đ
November 1, 2006
Har du laddat ner den senaste patchen frÄn blizzards sida?
LĂ€nk till senaste patchen.
http://us.blizzard.com/support.....leId=21224
Om inte, gör det och testa igen.
Annars finns hÀr lite information:
September 3, 2007
Contiz wrote: Har du laddat ner den senaste patchen frÄn blizzards sida?
LĂ€nk till senaste patchen.
http://us.blizzard.com/support.....leId=21224Om inte, gör det och testa igen.
Annars finns hÀr lite information:
Jag skulle inte orka skriva detta om jag inte hade testat att patcha. Spelet Àr en nyutgÄva sÄ det Àr redan patchat. Samt testat med flera versioner sÄ jag tror att felet ligger i nÄgon instÀllning i windows, eftersom spelet har funkar förut som jag sa förut... snÀlla lÀs igenom innan du svarar
November 1, 2006
nuttson wrote: Jag skulle inte orka skriva detta om jag inte hade testat att patcha. Spelet Àr en nyutgÄva sÄ det Àr redan patchat. Samt testat med flera versioner sÄ jag tror att felet ligger i nÄgon instÀllning i windows, eftersom spelet har funkar förut som jag sa förut... snÀlla lÀs igenom innan du svarar
Har jag pÄstÄtt att det inte skulle kunna vara nÄgon instÀllning i Windows som kunde orsaka problemet? StÀllde bara en enkel frÄga..., och snÀlla.. lÀs innan du skriver.
September 3, 2007
Contiz wrote: Har jag pÄstÄtt att det inte skulle kunna vara nÄgon instÀllning i Windows som kunde orsaka problemet? StÀllde bara en enkel frÄga..., och snÀlla.. lÀs innan du skriver.
FörlÄt...var arg nÀr jag skrev och lÀste inte noga. Jag lyckades fixa problemet dock. Eftersom jag visste att spelet hade funkat innan sÄ vred jag tillbaka tiden i datorn (systemÄterstÀllning) till 15 december. Funkar utmÀrkt nu:)
Tack sÄ mycket för hjÀlpen tror att det kan ha haft nÄgot med regedit att göra:) Gott nytt Är pÄ dig ocksÄ i efterskott
November 1, 2006
nuttson wrote: FörlÄt...var arg nÀr jag skrev och lÀste inte noga. Jag lyckades fixa problemet dock. Eftersom jag visste att spelet hade funkat innan sÄ vred jag tillbaka tiden i datorn (systemÄterstÀllning) till 15 december. Funkar utmÀrkt nu:)
Tack sÄ mycket för hjÀlpen tror att det kan ha haft nÄgot med regedit att göra:) Gott nytt Är pÄ dig ocksÄ i efterskott
Detsamma, jag Ă€r ocksĂ„ glad igen đ
1 Guest(s)