August 17, 2001
Har börjat lira detta underbara spel igen, men jag har stora problem. Spelet fryser väldigt ofta när jag ska ladda ett sparat spel direkt efter "Please wait loading" och jag får bara en svart skärm. I windows ser det ut som om spelet är igång, det blir liksom inte den där vanliga "Programmet svarar inte" som det brukar bli när nånting fryser utan det står bara "Igång". Samma fenomen kan uppstå när jag ska få ett nytt uppdrag och själva icke-interaktiva inledningen till uppdraget är färdigt. Jag har bytt grafikkortsdrivrutin och moderkortsdrivrutin. Spelet har funka ganska länge nu och jag har kommit halvvägs i det, men nu har det tagit tvärstopp, kan nästan aldrig ladda ett sparat spel längre. Jag har NF7-S, 2600+ och 9700Pro. Jag står helt öppen för förslag då jag själv inte fattar nånting.
February 12, 2003
Snorch wrote: Jag hade ungefär liknande problem med att jag inte kunde ladda sparat spel ibland.. tror de löste sig när jag prova med ett crack eller nocd istället för orginal från cdn..
föresten visst måste man få cracka om man har orginal spelet?
Sådär... Hälsa hem till den här tråden...:roll:
Btw, Marquzzz... Prova regcleaner, hjälpte mig med liknande problem i GTAIII. De spelen skiljer sig trots allt inte jättemycket, rent registermässigt...
March 14, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Snorch]Jag hade ungefär liknande problem med att jag inte kunde ladda sparat spel ibland.. tror de löste sig när jag prova med ett crack eller nocd istället för orginal från cdn..
Nä men vadå, måste man inte få göra de om man äger orginal spelet och om de kan hjälpa en att få igång det?
Kanske en annan sak om inte reglerna på forumet tillåter att man pratar om warez men egentligen gör vi (jag) inte heller, jag länkar eller tipsar ju inte om något speciellt program lr dylikt utan bara tipsar om något som kan lösa hans problem.. och självklar förmodar jag att han köpt spelet..
February 12, 2003
Snorch wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=Snorch]Jag hade ungefär liknande problem med att jag inte kunde ladda sparat spel ibland.. tror de löste sig när jag prova med ett crack eller nocd istället för orginal från cdn..
Nä men vadå, måste man inte få göra de om man äger orginal spelet och om de kan hjälpa en att få igång det?
Kanske en annan sak om inte reglerna på forumet tillåter att man pratar om warez men egentligen gör vi (jag) inte heller, jag länkar eller tipsar ju inte om något speciellt program lr dylikt utan bara tipsar om något som kan lösa hans problem.. och självklar förmodar jag att han köpt spelet..
Råkade ut för samma sak själv, det gick inte modsen med på... Inte så att jag har nåt emot detta vi pratar om (don't get me wrong), men jag har för mig att om det förekom det minsta wärchande här blev sponsorsummorna mindre...
EDIT: Nu kringgick jag lite av det du sa... Att cracka är att ändra i den ursprungliga programvaran, och det är olagligt, enligt licensavtalet som du inte läst...;)
March 14, 2001
AMD_RULEZ wrote: [quote=Snorch][quote=AMD_RULEZ][quote=Snorch]Jag hade ungefär liknande problem med att jag inte kunde ladda sparat spel ibland.. tror de löste sig när jag prova med ett crack eller nocd istället för orginal från cdn..
Råkade ut för samma sak själv, det gick inte modsen med på... Inte så att jag har nåt emot detta vi pratar om (don't get me wrong), men jag har för mig att om det förekom det minsta wärchande här blev sponsorsummorna mindre...
Jaså.. Jaja men vi skiter i de da nu.. trodde man fick göra så om man ägde orginalspelet (egentligen har de ju inget att göra med forumsreglerna).. aja skit samma..
edit: kan ju editera inläggen om någon vill de.. ?
1 Guest(s)