October 25, 2003
Hejsan.
Idag så blev jag 940kr rikare, som många andra.
Jag tyckte då att det var dags att liva upp den "gamla" X-boxen som stått och skräpat i ca 4 mån.
Gick ner till Expert och inhandlade mig Project Zero, som är klassat som ett av världens läskigaste spel. Med tanke på priset (299:-) så tyckte jag att det var ett bra köp, och satte mig glad i hågen framför TVn, slog på Xboxen och Sourroundet och drog för gardinerna. Klockan var ca 20.00, så det var lite halvmörkt ute. Jag startade spelet och kom snabbt igång med det. Efter en lång introfilm kom jag till ett hus, och hade därefter ingen aning om vad jag skulle göra.
Vid detta tillfälle var atmosfären mäktig, men inget mot vad som skulle komma...
Jag knallade runt i huset med alla sinnen på helspänn, och i en lång smal korridor ser jag det första livs(döds)tecknet. En man som går sakta i bortre ändan av hallen. håret i nacken reser sig och jag går sakta mot stället där mannen gick ur synvinkel. När jag kommer dit, poff. Borta. Finns ingen där.
Detta är bara början på ett spel utan dess like.
Silent Hill och Resident Evil. HA! ingenting i jämförelse.
Nu skulle jag vilja höra vad andra tycker om detta spel,
och är det nån här som har spelet och vill dela med sig av sina åsikter skulle jag bli glad.
Tack på förhand.
January 6, 2004
Jag ska börja spela det nu under helgen. såg lite bilder på den men inga som tyde på att det var dåligt i alla fall. SH och Resident Evil har varit ett av de bästa skräck spelen jag spelat och dem har förstås gått under flera delar. Detta ser ut som något nytt. Vilket spelföretag har skapat spelet ?
Föresten har inte läst vad det handlar om . Har du orginal locket hemma skulle du kunna skriva vad som står i baksidan på den =)=) eller småförklara vad det går ut på.
ps en tjej som spelar spelet ?
January 4, 2003
Tror inte det har en chans mott Re och SH, om spelet hade vart nått skulle det inte komma ut obemärkt. Har bara snackats lite här o där, medans när Re och SH kommer så ligger dem på framsidan på dem flesta tidnigarna.
Om detta spel var bättre en kungarna så skulle det snackas stort, inte viskas. Men den e på g ska ge den en chans innan jag bedömer det.
January 6, 2004
Matts wrote: Tror inte det har en chans mott Re och SH, om spelet hade vart nått skulle det inte komma ut obemärkt. Har bara snackats lite här o där, medans när Re och SH kommer så ligger dem på framsidan på dem flesta tidnigarna.
Om detta spel var bättre en kungarna så skulle det snackas stort, inte viskas. Men den e på g ska ge den en chans innan jag bedömer det.
det får vi se på lördag framför en kraftig hemma gjord Matbomb
January 6, 2004
Matts wrote: Googla lite så får du se hur mycke spelet har fått i betyg "7/10". På dem alla saiter ja checkat.
Den blev bla krossad av SH2 som fick 93% mott PZ 75% på en av saiterna.Spela SH3 om du inte redan gjort det "Den kan du kalla ett spel värt sin Tid/Pengar"
igen därigen "Lurad av media" hahahahahahhaha jag tog fast din snea tunga[/u]
March 4, 2003
Matts wrote: Tror inte det har en chans mott Re och SH, om spelet hade vart nått skulle det inte komma ut obemärkt. Har bara snackats lite här o där, medans när Re och SH kommer så ligger dem på framsidan på dem flesta tidnigarna.
Det är skillnad på marknadsföring.
Dessutom så gav hon en personlig åsikt.
May 12, 2002
Vad menar du med "tror inte att det har en chans"?
Menar du att du inte tror att det kommer kunna konkurrera med spelen, eller att det bara inte är lika bra?
January 16, 2004
http://www.hype.se/view.php?id=13181 det låter nästan som lugi mansion till gamecube? fast man tar kort på spökena istället för att dammsuga upp dom? och lite mer skräck i de hela..
1 Guest(s)