November 29, 2001
bbks wrote: Undac: Jag äger en riktig PlayStation, då är det helt lagligt att använda sig av den bios jag har.
Folk kanske har de spelen de laddar ner bara för det betyder de inte att de får tala om det här.
Så kan alla säga "Jo men jag äger ju originalet så då ska jag visst få prata om det på forumet".
Funkar inte så.
November 13, 2001
keffing wrote: [quote=bbks]Undac: Jag äger en riktig PlayStation, då är det helt lagligt att använda sig av den bios jag har.
nepp... spelar ingen roll om du gör det... du får ändå inte använda bioset, för du äger inte det... du äger rätten att använda det...
Blev det inte lite tokigt där?
"du får ändå inte använda bioset, för du äger inte det"
"du äger rätten att använda det"
I övrigt funkar spelet nu med lite ändringar.
November 29, 2001
gilgo wrote: Nu kom jag på en annan sak... PS2 emulator? Finns det några sådana fungerande? Vore ju skönt att slippa köpa en konsoll endast för att spela GT3. Billigare att hyra/låna spelet av nån.
Det finns ett PS2-emu projekt som verkar småseriöst. Hittills kan de inte lira ett enda spel dock. Bara små hemmaknåpade demos.
Lär ta ett tag till.
Personligen undrar jag när fanken de ska få en fungerande XboX crack/emu (inte för att det kommer bli frågan om emulering, snarare remapping)
gamecube lär vi väl aldrig se emu till känns det som.
1 Guest(s)