March 10, 2003
Nope. I dagsläget finns det ingen emulator som fungerar till ps2 saker.
Inte ens till Xbox finns det någon bra/fungerande och då är inte xbox så olik en pc i hårdvaran ändå.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
December 6, 2001
Att emulatorerna som finns för tillfället inte ens klarar att köra spelkod var lite att ta i. Den emulatorn som verkar ha kommit längst, PCSX2, kan köra ett par simpla spel med dålig fps, och till och med visa titelskärmen till Final Fantasy X. Men det finns som sagt ingen som man kan spela på hittills. Man brukar säga att emulatorerna för en generations konsoler brukar vara speldugliga lagom till när nästa generation lanseras.
September 20, 2001
Har du någon länk till en fungerande PS2emulator, om du nu hävdar att det går att emulera. Med bra resultat avser jag då...
För något år sedan klagade iaf alla som gjorde amulatorer på att vi inte skulle se tillräckligt bra hårdvara än på ett par år.
Är väll inget olagligt med emulator, så länge man har originalspelet. Man kan ju köra direkt från CD/DVDn med...
November 18, 2003
AMD_RULEZ wrote: Självklart kan man emulera, men vänta dig inte att det är lagligt. (Jag uppmanar inte till det, om det är det ni tror...)
hur kan de va olagligt?
ja har ju den RIKTIGA demo skivan kan ta kort p åden o skriva snowman89 o lägga bredvid om du inte tror mig
1 Guest(s)