September 12, 2001
Vamp wrote: Har kollat pÄ sÄ gott som alla filmer som finns nu, och mÄste nog hÀmta upp min haka frÄn golvet nu.
SĂ„ otroligt snyggt, och allt in-game och realtime rendering. Xbox360 har inte en chans.
Njae...det snackas vÀldigt mycket om att filmerna inte alls Àr in-game.
Titta pÄ demot Killzone.
PĂ„minner ju mest om ett intro faktiskt.
October 22, 2002
Fackamato wrote: [quote=CasO]OMG, jÀmnfört med doom3 sÄ Àr d3 inte mer Àn skrÀp....
OMG, jÀmnfört med halflife2 sÄ Àr hl2 inte mer Àn skrÀp.....
lol du behöver inte vara sĂ„ elak, chill aight đ
anledningen till att jag skrev doom3 och inte hl2 Ă€r pĂ„grund av att doom3 erbjuder tydligen bĂ€ttre grafik om man stĂ€ller in allt maxat đ
May 19, 2003
skiroy wrote: [quote=Vamp]Har kollat pÄ sÄ gott som alla filmer som finns nu, och mÄste nog hÀmta upp min haka frÄn golvet nu.
SĂ„ otroligt snyggt, och allt in-game och realtime rendering. Xbox360 har inte en chans.
Titta pÄ demot Killzone.
Iofs, Killzone sĂ„g lite.. "non in-game" ut. Men kolla pĂ„ Motorstorm! DĂ€r började jag dregglar. SĂ„ Ă€ckligt snyggt. Och ni som sett tech-demot med Ankan, sĂ„ sĂ€ger jag bara underbart đ
April 29, 2004
Tyckte att det var en jÀvla skillnad pÄ bild 1 och 3 och bild 2. Bild 2 sÄg ut som "vanlig" datorgrafik med sin "renhet" medan de andra hade en grynighet och smÄdetaljer (bild 3) och motion blur (bild 1) som jag aldrig sett förut. Vi lÀr fÄ se mer inom kort skulle jag tro.
May 1, 2005
Vamp wrote: [quote=skiroy][quote=Vamp]Har kollat pÄ sÄ gott som alla filmer som finns nu, och mÄste nog hÀmta upp min haka frÄn golvet nu.
Titta pÄ demot Killzone.
Iofs, Killzone sĂ„g lite.. "non in-game" ut. Men kolla pĂ„ Motorstorm! DĂ€r började jag dregglar. SĂ„ Ă€ckligt snyggt. Och ni som sett tech-demot med Ankan, sĂ„ sĂ€ger jag bara underbart đ
LĂ€nk till denna ank-video?
April 30, 2005
January 20, 2003
Black_light wrote: [quote=Vamp][quote=skiroy][quote=Vamp]Har kollat pÄ sÄ gott som alla filmer som finns nu, och mÄste nog hÀmta upp min haka frÄn golvet nu.
Titta pÄ demot Killzone.
LĂ€nk till denna ank-video?
finns pÄ ps3.ign.com under tech demos...
September 10, 2004
Allt Àr real-tid... sÄg en snubbe frÄn SCEA sÀga att alla trailers Àr realtid och inte "upphottade" och fÄr hoppas att han talar sanning.. tycker det skulle vara fy och skam om han ljög.. Ser fan ut som film! speciellt Killzone 2 och Motor Storm som jag kommer ha senare nÀsta Är! vill ha PS3! kan punga ut 8000 för spel och konsollen... vill haaa!
April 30, 2005
September 10, 2004
April 30, 2005
WonderBoy wrote: [quote=DasDjungelmeister]Hoppas nu bara man kan plugga in sin gammla PS2-kontroller i PS3:an. Tycker den nya ser en aningen... klumpig ut
den Àr slimmad och cool =) hoppas den Àr skön att spela med..
Jaaa man mÄste iaf prova... men om den nu inte skulle vara skön sÄ Àr det ju alltid skönt att veta att de gammla kontrollerna funkar oxÄ. Varför Àndra ett vinnande koncept?
Videon till Killzone Àgde. Hoppas att det ser ut sÄ i spelet nu bara...
February 26, 2002
Kizo wrote: Det Àr bara till att hoppas att speltillverkarna Àr skickliga nog att göra sina spel sÄdÀr snygga ocksÄ.
Ărligt talat, sĂ„ hade jag inte förvĂ€ntat mig hĂ€lften. Jag hade tĂ€nkt köpa en ny dator till sommaren. Nu gĂ„r alla pengar undan till en HDTV som mĂ„ste inhandlas strax före PS3:ans release. đ
September 16, 2002
Imagine wrote: [quote=Kizo]Det Àr bara till att hoppas att speltillverkarna Àr skickliga nog att göra sina spel sÄdÀr snygga ocksÄ.
Ărligt talat, sĂ„ hade jag inte förvĂ€ntat mig hĂ€lften. Jag hade tĂ€nkt köpa en ny dator till sommaren. Nu gĂ„r alla pengar undan till en HDTV som mĂ„ste inhandlas strax före PS3:ans release. đ
Det Àr faktiskt över mina förvÀntningar ocksÄ.
Men nu nÀr man har sett det dÀr, sÄ blir man inte nöjd om det Àr sÀmre.
3 Guest(s)