September 16, 2002
Nå, vad säger ni om Playstation 3's handkontroll då? Ingen Schock (Rumble/Force Feedback) men inbyggd giro/tilt. Känns det bra, hemskt, eller som en Nintendo-ripoff?
Själv är jag inte allt för förtjust i det OM det visar sig att utvecklingshusen blir för besatt av den men givetvis är det en trevlig feature om den används rätt.
June 27, 2002
hypno toad wrote: Förjävlig är den bara. Nästan lika dålig som M$.
Revolotion är för övrigt ett jäkla bra konsept.
Xbox 360 har ju den bästa dosan efter PS2/1. Få se om Nintendos lösning blir skön isåfall så kanske den tar över första platsen. PS3 ser ju hemsk ut om den fortfarande ser ut som de första bilderna på den.
June 27, 2002
hypno toad wrote: Det är det som är problemet, gräsliga kontroller. Speciellt PS3.
Och ska man snacka fult så ska man snacka om XBOX 360, där är det nått fult :spy:
Xbox 360 är ju näst snygagste konsollen, bara revolution som verkar bli snyggare, PS3 ser ju ut som nåt man stoppar bröd i.
June 27, 2002
hypno toad wrote: Nejnejnej, nu har ni fått det fel 😛 xbox, precis som allt annat som M$ gör är fult, plåttrigt, buggigt och fult 😛
Fult Verkligen inte, Plottrigt verkligen inte, Buggigt inte min iallafall.
PS3 ser ju grönjävlig ut och PS2 är inte så vacker den heller, okej att Xbox1 ser äckligt ful ut också.
November 22, 2001
Redfaction wrote: [quote=hypno toad]Nejnejnej, nu har ni fått det fel 😛 xbox, precis som allt annat som M$ gör är fult, plåttrigt, buggigt och fult 😛
Fult Verkligen inte, Plottrigt verkligen inte, Buggigt inte min iallafall.
PS3 ser ju grönjävlig ut och PS2 är inte så vacker den heller, okej att Xbox1 ser äckligt ful ut också.
360'n är oxå skitful.
Ps2 är inte så vacker, men den e stilren iaf. Bilderna jag sett hittils på ps3 ser ju inte så lovande ut tyvärr 🙁
Fattar inte varför de ska göra konsollerna så att de ser ut som rymdskepp?
En enkel fyrkantig låda som släpps i svart och silver så att man kan matcha in dem med allt annat i hyllorna, är det för mycket begärt?
1 Guest(s)