August 21, 2005
Tjena!
Jag köpte mig ett PSP för några dagar sedan (firmware 2.0) och har nu planer på att nergradera det till 1.5, eftersom man kan göra en del roliga saker då. 🙂
Så surfade jag runt lite, och såg en kille som sa att han var besviken för att de inte fanns nån webbläsare till firmware 1.5.
Är det så?
Finns det ingen webbläsare till 1.5?
För då kan man ju inte snylta på andras internet. 🙁
MVH //Gorian
March 10, 2003
Kolla in på http://dl.qj.net/index.php?pg=.....;catid=189
Tur du hade att du fick tag i en 2.00 .. för min jag köpte var en 2.01.
2.01 + går inte nergradera + att ny firmwaren 2.7 sätter stop för homebrew exploit i GTA:SA.
Men jag är inte så beroende av Homebrew så jag klarar mig fint med 2.7 som jag
lade in häromdagen. Trevligt med PodCast's iaf.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Finns 1.5 or eller 2.0 att köpa fortfarande hos välsorterade handlare.
Men jag ville inte ge så mycket pengar som dom anses värda.
Skall se om jag hittar något skoj i Akihabara om några veckor dock.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 21, 2005
Okej, för nån vecka sen fick jag mitt 1GB minneskort, och nergraderade till 1.5 själv.
Funkar hur bra som helst. 😀
Har inte testat emulatorer ännu.
En fråga jag har, är:
I PSP'ns startmeny>Game>Memory Card, och sen alla program man har där, så ligger ju då programmen, och sen "Corrupted File", eller vad det heter.
Måste Corrupted File ligga där, eller kan jag ta bort dom?
MVH //Gorian
January 2, 2004
Lånar tråden lite för en fråga.
Jag har Firmware 2.00 upptäckte jag idag, och jag hittade ett demo som jag tänkte prova.
Laddade hem det o la in det precis som man skulle och så säger den att jag måste uppgradera till 2.7.
Visst fine. Men nu är frågan. Om jag uppgraderar till 2.7...kan jag då nergradera den igen sen om jag skulle vilja det? Eller är det typ; uppgradera and then that's it? No return.
Eller?
August 13, 2004
Gorian wrote: Okej, för nån vecka sen fick jag mitt 1GB minneskort, och nergraderade till 1.5 själv.
Funkar hur bra som helst. 😀
Har inte testat emulatorer ännu.
En fråga jag har, är:
I PSP'ns startmeny>Game>Memory Card, och sen alla program man har där, så ligger ju då programmen, och sen "Corrupted File", eller vad det heter.
Måste Corrupted File ligga där, eller kan jag ta bort dom?MVH //Gorian
Huvva, vet vad du menar. Speciellt jobbigt när man har många program (2GB minneskort blir en del apps D; ). Tror dock att filerna som visar sig som "corrupted file" är väsentliga för att appsen skall funka, tyvärr.
2 Guest(s)