May 24, 2001
December 23, 2000
Nu måste jag reda ur det här fjollet
Q3 = Rockar, snabbast, = bevisar om man i huvudtaget kan spela spel...
CS = ett löjligt spel man använder samma vapen hela tiden......
Rond 1: 800kr i cash. köper en 1-3 (desert eagle) 650kr köper lite ammo, 100kr.
Dödat 2st...får några tusen i cash...rond 2. köper en 3-4(m4a1) och lite ammo och kanske en armor. Smattrar ned några killar i ryggen.
Och plockar upp deras Kalaschnikow för att ni inte kom i det lag ni ville vara med i Terrorist...
Rond 3. Köper ammo och väst. Dödar lite till och får lite huvudvärk av den sopiga 3Dmotorn spelen är byggt på..
Så fortsätter spelet i flera flera timmar....ingen omväxling...
Medan i Quake 3 där man knappt kan hålla i samma vapen i 4sek förens man måste dra och slakta i något annat rum.
😀
Quake 3 har ett snabbare spel och är därmed ett spel för oss som vill ha lite mer action och speed i spelet.
Sen finns det ju _andra_ som gillar tjejspelet CS - mod till HalfLife som släpptes förra året....
CS = Usch och Fy Plommon spy!
Har inget bättre att säga om det här spelet...
QUAKE 3 OWNS!!!!!!!!
December 22, 2000
2001-06-05 20:08, skrev [NH]Axzell:
Nu måste jag reda ur det här fjolletQ3 = Rockar, snabbast, = bevisar om man i huvudtaget kan spela spel...
Rond 1: 800kr i cash. köper en 1-3 (desert eagle) 650kr köper lite ammo, 100kr.Dödat 2st...får några tusen i cash...rond 2. köper en 3-4(m4a1) och lite ammo och kanske en armor. Smattrar ned några killar i ryggen.
Och plockar upp deras Kalaschnikow för att ni inte kom i det lag ni ville vara med i Terrorist...
Rond 3. Köper ammo och väst. Dödar lite till och får lite huvudvärk av den sopiga 3Dmotorn spelen är byggt på..Så fortsätter spelet i flera flera timmar....ingen omväxling...
Medan i Quake 3 där man knappt kan hålla i samma vapen i 4sek förens man måste dra och slakta i något annat rum.
😀
Quake 3 har ett snabbare spel och är därmed ett spel för oss som vill ha lite mer action och speed i spelet.
Sen finns det ju _andra_ som gillar tjejspelet CS - mod till HalfLife som släpptes förra året....CS = Usch och Fy Plommon spy!
Har inget bättre att säga om det här spelet...QUAKE 3 OWNS!!!!!!!!
Amen!!!!!!!!
December 23, 2000
2001-06-05 20:16, skrev [Iceboy]:
2001-06-05 20:08, skrev [NH]Axzell:
Nu måste jag reda ur det här fjolletQ3 = Rockar, snabbast, = bevisar om man i huvudtaget kan spela spel...
Rond 1: 800kr i cash. köper en 1-3 (desert eagle) 650kr köper lite ammo, 100kr.Dödat 2st...får några tusen i cash...rond 2. köper en 3-4(m4a1) och lite ammo och kanske en armor. Smattrar ned några killar i ryggen.
Rond 3. Köper ammo och väst. Dödar lite till och får lite huvudvärk av den sopiga 3Dmotorn spelen är byggt på..Så fortsätter spelet i flera flera timmar....ingen omväxling...
😀
Sen finns det ju _andra_ som gillar tjejspelet CS - mod till HalfLife som släpptes förra året....CS = Usch och Fy Plommon spy!
Har inget bättre att säga om det här spelet...QUAKE 3 OWNS!!!!!!!!
Amen!!!!!!!!
Amen säger man i slutet av en bön....eller var det kanske en bön 😀
May 17, 2001
March 20, 2001
Början av denna tråd var bra sen kom det in några personer. Som skriver helt fel 😀 Q3 e faktiskt absolut sämst!!! fast vist det ör bra för dom som inte kan tänka efter som att det bara e att springa och skjuta 😀 i Cs så kan man lägga upp anfallen i Q8 fram skut dö =( så det e Cs som gäller för alla som har lite IQ i huvudet :grin::grin::grin::grin::grin::grin:
June 3, 2001
Q3= 0 i spelkänsla, som jag sa innan så ser det ut som uppspacklade luder som SVÄVAR fram! Det ända positiva med spelet är några av ljudeffekterna på vapnen. Ser för övrigt som sagt ut som om man kliver in himlen för gamla döda neon skyltar :blink:
alla har sin egen åsikt, men d e bara fjollor som spelar Q3!
:spy: Q3
May 17, 2001
2001-06-05 21:18, skrev totto:
Q3= 0 i spelkänsla, som jag sa innan så ser det ut som uppspacklade luder som SVÄVAR fram! Det ända positiva med spelet är några av ljudeffekterna på vapnen. Ser för övrigt som sagt ut som om man kliver in himlen för gamla döda neon skyltar :blink:
alla har sin egen åsikt, men d e bara fjollor som spelar Q3!
:spy: Q3
Du verkar som att det mer rå på att du kanske att du e sämst på Q3 😛
April 22, 2001
Totto, du är alltså helt dum i huvudet?!
I quake3 är det skills & rutin. I CamperStrike är det tur & rutin. Quake3 är ett spel för riktiga gamers, folk som är skillade. Counterstrike spelas av fjortisar som tycker quake3 är för svårt. Quake3 spelas av rutinerade, skillade hardcore gamers. De flesta counterstrike spelare är finniga lamers.
Aja, fick inte till det så bra . Men ni förstår vad jag menar
December 23, 2000
2001-06-05 21:27, skrev Radical:
Totto, du är alltså helt dum i huvudet?!I quake3 är det skills & rutin. I CamperStrike är det tur & rutin. Quake3 är ett spel för riktiga gamers, folk som är skillade. Counterstrike spelas av fjortisar som tycker quake3 är för svårt. Quake3 spelas av rutinerade, skillade hardcore gamers. De flesta counterstrike spelare är finniga lamers.
Aja, fick inte till det så bra . Men ni förstår vad jag menar
Helt rätt!!!
Quake 3 har ju fart och äkta spelkänsla, och är inget för CamperStrikare...det är väl för dåliga...precis som mina klasskompisar som inte kan fragga en i can win bot...och kan bara använda m4a1.....LOL!!!!!
LOL! åt er alla CS spelare som inte förstått att ni är besegrade!
1 Guest(s)