April 18, 2001
December 23, 2000
2001-06-06 11:31, skrev JuicE:
Jag tycker att både cs och Q3 är skoj... Personligen gillar förvisso Q2s spelkänsla mer än Q3s. Inget knäcker grapplen o railen i Q2!!
Q2 är ID's sämsta quake....Quake 1 var helt klart det bästa och sen quake 3..med förbättrad motor och railgunen från q2.
June 3, 2001
Käre Nebi908.
Har givetvis spelat q3 ganska mycket, annars vore jag ganska korkad med att gå ut med en sådan här åsikt
CS spelar jag mycket, pg av den höga spel känslan (hyfsat realistiskt). Är man inte ute efter realistiska spel, så är helt klart UT ett mycket gett spel. D känns som jag har trampat på ett antal känsliga tår med detta inlägg
ett annat spel som jag nog tror slår väl ut är HALO (om dom på Bungie Software nånsin får tummarna ur ändan) som skulle kommit för 2 år sedan..
för er som missat detta spel (tror nog inte d e så många), så kika på denna sidan:
http://www.bungie.com/products.....o/halo.htm
December 22, 2000
2001-06-05 20:22, skrev [NH]Axzell:
2001-06-05 20:16, skrev [Iceboy]:
2001-06-05 20:08, skrev [NH]Axzell:
Nu måste jag reda ur det här fjolletQ3 = Rockar, snabbast, = bevisar om man i huvudtaget kan spela spel...
CS = ett löjligt spel man använder samma vapen hela tiden......
Rond 1: 800kr i cash. köper en 1-3 (desert eagle) 650kr köper lite ammo, 100kr.Dödat 2st...får några tusen i cash...rond 2. köper en 3-4(m4a1) och lite ammo och kanske en armor. Smattrar ned några killar i ryggen.
Och plockar upp deras Kalaschnikow för att ni inte kom i det lag ni ville vara med i Terrorist...
Rond 3. Köper ammo och väst. Dödar lite till och får lite huvudvärk av den sopiga 3Dmotorn spelen är byggt på..Så fortsätter spelet i flera flera timmar....ingen omväxling...
Medan i Quake 3 där man knappt kan hålla i samma vapen i 4sek förens man måste dra och slakta i något annat rum.
😀
Quake 3 har ett snabbare spel och är därmed ett spel för oss som vill ha lite mer action och speed i spelet.
Sen finns det ju _andra_ som gillar tjejspelet CS - mod till HalfLife som släpptes förra året....CS = Usch och Fy Plommon spy!
Har inget bättre att säga om det här spelet...QUAKE 3 OWNS!!!!!!!!
Amen!!!!!!!!
Amen säger man i slutet av en bön....eller var det kanske en bön 😀
Ja mer eller mindre så var de det 😀
December 22, 2000
2001-06-05 21:10, skrev JonaS:
Q3 suger, för mycket färg....
CS suger .... för segtQ2 rockar... inte för att jag spelar mycket nu "har inte tid" men det är lätt det bästa....
Håller med om att Cs är något för segt, och att Q2 är kul som attans, spelar de oxå, men Q3 är helt perfekt ju 😀
Quake2 har ju trots altl varit ett av världens bästa spel. 😀
June 3, 2001
Hallå där. Nu är ni lite FÖR elaka. Q3 är riktigt hyfsat om man vill spela ett spel där man måste röra på sig hela tiden & inte campa en timme på samma plats och snajpa folk i skallbasen. Att det är skarpa färger är bara kul (HL & CS är aningen grådassiga), dessutom glider spelet riktigt bra även på gamla system.
June 14, 2001
Quake III Arena är bland det bästa som hänt spelvärlden.
Counter-Strike kommer aldrig mer installeras på min HD och jag tror att det är många som håller med mig, fler än de som kommer att säga emot mig.
Ingen kan komma och påstå att q3 är ett dåligt spel för det är det inte.
Programmering på topp, enormt flexibel grafikmotor och en underbar spelkänsla. Spelet ÄR bra gjort och det kan man inte säga emot även om man inte tycker det är ROLIGT, men det är en annan sak
1 Guest(s)