July 21, 2001
Jag och en kompis sitter och varvar detta nu på i snitt 3 timmar. Fy fan va skönt det spelet är! Så snabbt går det! Lite godis, nightmare och sen bara grilla på!
Men en sak undrar jag. Hur fixar man bots till det? Jag vet att det var nåt med -game rpbot eller nåt, men jag har nu winquake och jag vet inte hur det funkar till det. Eller rättare sagt jag kommer inte ihåg nåt alls faktiskt.. Så det skulle vara snällt om ni kunde hjälpa mig med!
Antingen skriva det här nedan eller kontakta mig på ICQ:n..
Danke!
July 8, 2001
jag vet det e skit gött att varva quake 1 på nightmare i ett kålsvart rum me lite godis och coca cola 😀 😀 😀
jag har också letat efter botar och jag hittade dom men jag lyckades inte installera dom innan jag fick ADSL och då är det ju bara internet spel som gäller
(fy fan va q1 äger)
[ Detta Inlägg ändrades av: gillbert den 2001-12-11 08:45 ]
July 22, 2001
Saxat från http://www.planetquake.com/con.....quake.html
Type: Parameter
Syntax: game.exe -game (relative path)
Description: Start the game using the files from a mission pack or a mod.
Note: When this parameter is used the game will additionally load the game files located in the directory specified by this parameter. By default the game is started as if this parameter was specified with the id1 value. This parameter is necessary when you want to connect to a server which is running one of the mission packs or a special mod such as Capture The Flag.
Example:
game.exe -game ctf
game.exe -game rogue
Alltså, har du reaperbot-modden i katalogen rpbot under Quake startar du
"Quake.exe -game rpbot"
July 22, 2001
On 2001-12-11 13:28, Way2SloW wrote:
...Om någon vill hjälpa mig med internet quake (får det inte att fungera med den verren jag har) så kontakta mig på ICQ 19931463
Skulle varit MYCKET uppskattat eftersom jag vill också spela Quake på internet!
http://www.planetquake.com/qua.....iles.shtml
Har du uppgraderat till rätt version?
Och har du QuakeWorld?
Om inte, ladda ner uppgraderingarna av vanliga Quake, samt ladda ner QuakeWorld Client v2.30. Sen ska det funka finfint ska du se.
1 Guest(s)