September 26, 2001
Nu har båda mina diskar kraschat till Min dator.
Så nu får man sitta på morsans å farsans p166@233.
Och vilket spel lirar man inte om...
QUAKE
Vilket underbat spel! Att jag har försummat detta underbara spel! Det finns inget spel som har gett mig så mycket spelglädje (förutom wolfenstein å doom då!)
Vilken nostalgi tripp! Så alla ni som har slutat lira Quake, se till att installera det å börja gamea på riktigt!
Tack ID för detta underbara spel!
August 14, 2001
July 22, 2001
On 2001-12-12 18:08, kode wrote:
på den gamla modemtiden körde jag hiskeligt mycket TF. jag var rätt bra på det också. nu orkar jag helt enkelt inte. vill minnas att det inte laggade så illa för mig, eller så var jag för bra för att behöva skylla på lag...
Mjo jag körde ju modem tills för 2,5 år sen då jag flyttade till studenthus - med 10mbit
Att sen gå tillbaka till 56k-modem är omöjligt. Sen är det ju en sak att spela med hög ping och en annan att inte kunna spela pga uremove, kvittar hur bra man är om man står stilla och inte kan göra nåt, eller hur?
Gäller att få upp sentryt innan uremoooven dyker upp
July 22, 2001
On 2001-12-14 08:42, Caine wrote:
Vilken bana är det som roxxar mest då?
Jo...
2FORT5
*host* njaaaaa
2fort5 har man ju spelat nu sisådär 3000 gånger och den börjar bli rätt så enformig *dm på bron*
2night2 e min personliga favvis. Nån annan som har någon favoritbana (i TF) och vill dela med sig av sin uppfattning?
1 Guest(s)