December 22, 2000
LÀste en engelsk Top-10 lista över saker som han/dom önskade och man kan sammanfatta det sÄhÀr (förkortat):
1. Olika "weak spots" dvs mer verkligt med Headshots osv.
2. Motor som kan behandla massiva fÀlt och mÀngder med mot/medspelare.
3. Verkliga vapen.
4. Singelplayer med storyline.
Det Àr ju helt klar att den hÀr killen vill göra quake "verkligt" och hur kul skulle det vara??
Rocketjumpa med en Colt!! Det ni!
NÀe fy faen va trist - gÄ Ä spela C-S istÀllet.
Singleplayer, nÄgon?? Trodde vÀl inte det..
December 22, 2000
Om det ska vara olika trÀffytor osv sÄ kommer spelet att bygga mer pÄ tur Àn skicklighet, eftersom quake faktiskt Àr ett ganska snabbt spel. Inte sÄ lÀtt att trÀffa i skallen nÀr gubben rör sig snabbt.
Jo, quake Ă€r gammalt men det Ă€r ju enda spelet med nĂ„n form av kĂ€nsla i, och det Ă€r ju kĂ€nslan som gör quake. Med lite vilja och tĂ„lamod kan man nog spela quake3 hela livet ut, om det inte kommer nĂ„t bĂ€ttre đ tihi
April 1, 2001
Det bÀsta Quaket Àr solklart Quake 1 !
Sen det dÀr med verkliga vapen i Quake, nÀ, dÄ Àr det ju inte Quake lÀngre. Jag tycker nÀsta Quake skall vara som det Àr, fast mycket grymmare ! Och Ànnu fetare vapen och mycket med OVERKILL :burn: !
Fast jag spelar inte Quake sÄ mycket alls. Men det Àr frÀckt
October 9, 2001
October 9, 2001
Men jag tycker ocksÄ att man ska fixa "smÀrtskalan" lite... satt nÀr man skuter mot bene sÄ tar det indre skada Àn i huvudet! dÄ krÀvs det u högre skicklighet hos spelarna.... ! Men det ska ICKE!! vara verkligt! men det dÀr me smÀrtan hade dom kunnat fixa tycker jag!
August 29, 2001
Q3 Àr skevt...Man tÄl typ 4 direkttrÀffar av raketgevÀret, medans man i Q2 tÄl typ 2...Samt att Q3 Àr lite kufiskt...TÀnker mest pÄ machinegun. Vad ska den förstÀlla???
Och haglet Àr lite konstigt....Mysko med lasersikte som inte syns i övrigt Àn pÄ modellen...
Singleplayer Àr ett mÄste...Skulle aldrig falla mej in att köpa Q3...
Har ni hört om systemkraven för Q4? Det försöker fÄ upp FPS:n i 30 med GF3!!!
September 20, 2001
BAH! halva grejen med att skjuta i marken med rocketlaunchern i quake Àr ju just för att skadan Àr lika hÄrd i benen som överallt annars Quake ska INTE vara verklighetstroget.. Vill man ha realism .. gör ett spel dÀr karaktÀrerna blir pissnödiga halvvÀgs in i ett spel Ä mÄste ta en paus eller nÄtt...
June 14, 2001
On 2001-10-11 16:32, nidas wrote:
BAH! halva grejen med att skjuta i marken med rocketlaunchern i quake Àr ju just för att skadan Àr lika hÄrd i benen som överallt annars Quake ska INTE vara verklighetstroget.. Vill man ha realism .. gör ett spel dÀr karaktÀrerna blir pissnödiga halvvÀgs in i ett spel Ä mÄste ta en paus eller nÄtt...
Bra talat, bÀsta jag hört pÄ lÀnge!
May 24, 2001
Det Àr Doom (3) som ska gÄ i 30 fps pÄ en GeForce 3, inte Quake 4!!
Och sÄ ska Quake 4 vara SINGLE PLAYER!
Lite story, bra AI, STORA bossar och bra banor sÄ kan det blit ett rÀtt bra spel.
Det ska absolut inte vara verklighetstroget, eller ens Ät det hÄllet, annars Àr det ju inte Quake!
1 Guest(s)