July 2, 2001
Quake1: Absolut det bästa Deathmatch-liret, tycker synd om dagens ungdomar som inte får lira quake1 eftersom det är såpass gammalt.
Quake2: Suger i deathmatch. Rockar med RocketArena modden. Bästa nätverkskoden.
Quake3: Vad har dom gjort med nätverkskoden? Är man hpw (ett utdöende släkte) så är Q3 bra, men annars är det sämre för en lågpingare att lira mot en laggare än tvärsom. Dessutom är det för stor träffyta med railen (inget svårt att raila).
Quake4: Hoppas på att dom inför bättre singellir + nätlir mer likt QW (Alla rocketjumps, plasmaclimbs osv. är ju det som gör det så roligt).
December 22, 2000
On 2001-10-15 19:26, [SaC]FuZ++ wrote:
Q3 är bra, men man kunde ju önska att det gick 30-40% snabbare och att dom kunde haft kvar q1`s aircontrol.
Det är inte lätt att raila för att gubbarna är stora, utan för att det går för saaaakta!Lite fler bra banor vore inte dumt heller.
haha, sakta!?! Att byta vapen i q3 går snabbare än i både q1 o q2. Air i q1 slår inget, där kunde man ju hoppa ut för enkant och sen flyga tillbaka
Men de är ju sprot oxå, att om man flyger och inte har aircontrol så ska du hinna raila den andre innan han hinner raila dig i luften, lixom lite utmaning ju 😀
October 8, 2001
Q3 snabbare att byta vapen än Q1?
eh neh, jag spelar inte Q3 men jag har spelat Q1 å QW väldigt mycket engång i tiden
Q3 måste det ju animera att vapnet glider åt sidan tom i Q1 så blinkade det bar amellan vapnena.
fast att det e snabbareä n q2 det e det men itne Q1.
jaja nu ska jag inte klaga på det hjärnlösa speelt q3 nå mer, jag ser fram emot Q4 iaf 😀
2 Guest(s)