September 12, 2001
Mottroz wrote: synd att grafiken är så sunkig bara. har tankat någta opengl filer o så mnen det hjälpte inte myke
Tycker att du ska ta en titt här
March 4, 2003
Javisst. Måste bara berätta att spelet i sig inte är gjort för att bara drifta, som till exempel Ridge Racer, driftingläget i NFSU.
Det är svårt att drifta, du måste fixa inställningarna på bilen själv. Men.... Det är otroligt skönt att få till ett helt perfekt varv drifting. Mycket mer tillfredställande än spel där 5 åringar kan drifta, som NFSU.
Spelet har en 3 år gammal grafikmotor som står sig mycket bra än idag (enda bilspelen som jag tycker är snyggare är PGR2 och möjligen NFSU pga sina effekter), och eftersom det varit ute ett tag så kan du få tag på det för runt 300 spänn nytt. Eller cirka 150 för ett beg. ex.
Här är några bilder, tänk på att de är av dålig kvalité.
http://www.gamespot.com/ps2/dr.....tml?page=1
March 4, 2003
Det är ju du som har dålig koll om du inte visste om NFSU inte finns till konsol. Hursomhelst är tråden "Spel" inte samma sak som "PC-spel".
Vad har jag gjort för fel om jag tipsar dig om bra spel. Du borde snarare bli glad om jag hjälper dig att vidga dina vyer och kanske köpa en PS2, för att bilspel är ju såååå mycket bättre på konsol.
Jag avslutar diskussionen och kommer inte att svara såvidare du inte kommer med någon dum kommentar.
May 28, 2002
Pingen wrote: för att bilspel är ju såååå mycket bättre på konsol.
Vilka spel är det du jämför med mellan PC och konsol?
Jag har iallafall svårt att tänka mej att det finns några bilspel på konsol som har bättre körkänsla än dessa PC-spel.
Live for Speed
Netkar
Grand Prix Legends
F1 Challange 99-02 (+moddar)
NASCAR Racing 2003 (+moddar)
Rally Trophy
May 23, 2002
Need for Speed: Underground finns till PC.
Att spela på konsol är som att titta ner i en havregrynspåse som man skakar om i slowmotion.
Kan man inte drifta i Viper Racing kan man inte drifta på något spel. Välj manuell låda. Bara åka in i hög fart i kruvan, svänga och växla ner. Plattan i mattan och du får ett fett ställ...
2 Guest(s)