June 13, 2001
Ragnarok Beta.v. Ute... bara te å ladda ner..
Gratis såklart..
Man kan nu använda spells och trading samt stjäla från olika creatures...bara haka på ..
fetaste online spelet någonsin.
April 2, 2001
October 10, 2001
Manga är bra!
Anime är bra!
Ragnarok Online är bra!
Fast jag vet inte om jag orkar spela det, det är ett kul spel men jag fick erfara under alfa-tiden att det finns en hel massa idioter där som spelar bara för att få förstöra för andra. Fast jag hade kanske bara otur och råkade på de värsta, jag brukar göra det...
October 10, 2001
Självklart kan man jämföra de båda, vilket jag redan gjort ovan när jag sade att Raganrok inte höll samma klass som AO. Däremot har Ragnarok en klar fördel gentemot AO nu i betastadiet; det är gratis att spela. Jag kan inte spela AO av den enkla anledningen att jag inte har råd. Jag är en fattig studerande liten pojke och jag har inte råd att slänga ut 100kr i månaden på ett dataspel (plus inköpskostnaden då).
Och det finns säkert de som kommer spela Ragnarok även när det kostar pengar och de kommer att göra det för att de tycker att det är ett jättebra spel, smaken är olika och svår (egentligen lönslös) att debattera. Så du får tycka vad du vill och jag respekterar din åsikt (det lät mossigt jag vet... ha överseende med det).
October 8, 2001
Har laddat ner Betan nu..
men det skulle vara en fördel om det inte gick så förbannat segt när det ska patcha clienten innan man kommer in i spelet första gången.
ladda hem det igår har itne kunant spela ennu förat det stannar hela tiden där...
nåja varjegång man startar tar det ltie i s'änder å man kan ju resuma
December 23, 2000
Okej, jag testade Ragnarok förut... här är anledningarna varför jag inte gillade det:
1) Visste inte vilken figur som var tjej/kille när jag gjorde en spelare...
2) Det laggade... (har Cable)
3) Gubbarna var teknade!
Annars var det rätt bra, miljöerna var snygga...
1 Guest(s)