August 12, 2003
ser liksom inga skuggor då man sätter alla skuggor på "high". blob skuggorna syns, men jag vill ha detaljerade.
hade så på mitt gamla gf2mx o har det nu på r9600pro.
lr e det bara så at man ser de sämre lr?
för jag har bara kollat om det finns skuggor i början av första banan
August 12, 2003
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1003 MHz with 383MB RAM
Video: RADEON 9600 SERIES (6368)
General protection fault!
History: AActor::execSetPlanningMode <- (R6PlayerController Oil_Refinery.R6PlayerController0 @ Function R6Engine.R6PlayerController.DisableFirstPersonViewEffects : 00C8) <- UObject::ProcessEvent <- (R6StoryModeGame Oil_Refinery.R6StoryModeGame0, Function R6Game.R6GameInfo.PreLogOut) <- UPlayer::Destroy <- UViewport::Destroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- UWindowsViewport::Destroy <- UObject::ConditionalDestroy <- (WindowsViewport Transient.WindowsClient0.WindowsViewport0) <- WM_DESTROY <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- DispatchMessage <- 000101C8 16 <- MessagePump <- MainLoop
spelet krashar ju nu fan. skit
varför?
funkade en gång efter att jag hade installerat den.
o jag har ju de senaste drivisarna till graffet så jag antar att de e "bra"
August 12, 2003
VA FAN, har jag virus lr?
nu startar inte splinter cell hlr.
gör samma sak som RS fast det kommer inget i slutet som säger vad som var felet.
spelet minimeras o minimeras igen då jag trycker upp den, får ta o stänga av den genom aktivitetshanterarn.
vad e det för fel nu???
allt funkade ju finfint nån dag sen
1 Guest(s)