September 4, 2001
OfflineHur är det egentligen med de omtalade mössen...??? Är de så bra som vissa säger eller är det så obekväma som t.ex "Gjorda för fötter" som vissa säger...
Vilket påstående majoriteten???
1000dpi eller 2000dpi versionen....
Och är det nån som har några bra o härliga Quake III tweaks att dela med sig...???
För Quake III är ju världen underbaraste spel...!!!
August 28, 2001
OfflineSeptember 23, 2001
OfflineJag själv sitter på en Razer 2k (Egentligen håller i..) men men 
När jag ny skaffat den kunde jag knappt använda den.. den är ju platt å konstig man rörde musen 1cm och pekaren flög över hela skärmen, just då var den ju helt omöjlig att använda. Känsligheten var på tok för hög och jag försökte hålla den som en vanlig mus.. men si det funkar inte! Men nu med lite vana skyr jag ju vanliga musar!! Razer Boomslang är en gudagåva! 
När en kompis försöker använda musen klagar ju dom på att knapparna trycks ner det går inte att styra den å så. Men allt sitter i vanan!
Ifall du skaffar dig en, ge inte upp i första taget! (Som jag vet många verkar göra)
[ Detta Inlägg ändrades av: deimor den 2001-09-23 13:00 ]
June 14, 2001
OfflineSjälv kör jag Logitech Cordless. En fet, stor mus med perfekt passform för handen och med härlig känsla i, och jag äger i q3.
Tweaka ditt q3 själv, det är ju itne alls så svårt, då kan du ställa in allt precis som du vill ha det, om du itne kan det så finns det instruktioner på alla de stora q3 sidorna
1 Guest(s)

Log In