December 26, 2001
Lirade det gammla RO som kom till UT2003 för några år sedan och var inte direkt imponerad alls. Men jag tänkte att nu när det släpptes via Steam så gav jag det en chans, efter jag kollat på trailern (länk nedan), så vart jag faktiskt riktigt imponerad, så jag bestämde mig för att "do-it-the-pirate-way" så att säga, då det inte finns något demo eller liknande.
Måste säga att det är det bästa FPS WWII spel jag någonsin spelat multiplayer. Det är inte lika snabbt och arkadigt som CoD utan sattsar väldigt mycket på realism (me like, yes).
IMO så det ett jevligt givet köp igenom Steam för 190kr (på webhallen kostar det 399kr) för alla WWII nerds där ute. Dom har verkligen lyckats med detta. Synd bara att man inte hört så mycket om det alls. :/
Red Ochestra Ostfront får 27 ledamöter av 30 möjliga.
Inlägg redigerat av Gamblor
September 1, 2002
Jag känner mig lite delad nu:
Å ena sidan är det en frisk fläkt att folk vågar stå för att de piratkopierat och inte försöker mörka allt genom dåliga formuleringar.
Å andra sidan försöker vi på NH att ha en sund och proffessionell profil i forumet så därför måste jag ta mig friheten att redigera ditt inlägg en aning.
Trevligt att höra att du gillar spelet och du tar ett bra initiativ som tipsar om det.
1 Guest(s)