August 12, 2004
Krqagyzzz wrote: Kom att tänka på en sak, ingen har rekomenderat GTA3 samt GTA:VC ännu. Det får det bli ändring på.
Jag rekomenderar dig att spela:
GTA3
och
GTA Vice City.Det är två grymma spel som går ut på att vara allmänt brottslig. Har du inte spelat dem, så gör det.
Om man tycker om sånna spel så tycker jag att man ska testa driver3 😀
March 9, 2004
Cockhead wrote: [quote=Krqagyzzz]Kom att tänka på en sak, ingen har rekomenderat GTA3 samt GTA:VC ännu. Det får det bli ändring på.
GTA3
och
GTA Vice City.Det är två grymma spel som går ut på att vara allmänt brottslig. Har du inte spelat dem, så gör det.
Finns inte till pc än
November 5, 2001
Cockhead wrote: [quote=Krqagyzzz]Kom att tänka på en sak, ingen har rekomenderat GTA3 samt GTA:VC ännu. Det får det bli ändring på.
GTA3
och
Eller Postal 2.
April 22, 2003
Alex_88_ wrote: [quote=Cockhead][quote=Krqagyzzz]Kom att tänka på en sak, ingen har rekomenderat GTA3 samt GTA:VC ännu. Det får det bli ändring på.
GTA3
och
Finns inte till pc än
Än? är det på gång?
May 17, 2002
Poenani wrote: som ngn redan nämnt, Grim Fandango, men jag fastnar fan hela tiden där. vägra walkthrough 🙂
Det bästa i sådanna lägen är att skaffa sig en kompis som man kan fråga om de exakta problemen, då är risken mindre att man skulle läsa för mycket än om man skulle börja kolla i en walktough.
March 20, 2003
Evil Genius, samma tema som Dungeon Keeper..härligt elakt.
August 10, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Poenani]som ngn redan nämnt, Grim Fandango, men jag fastnar fan hela tiden där. vägra walkthrough 🙂
Det bästa i sådanna lägen är att skaffa sig en kompis som man kan fråga om de exakta problemen, då är risken mindre att man skulle läsa för mycket än om man skulle börja kolla i en walktough.
har redan syndat...
ingen annan i närheten som spelar det
August 10, 2004
.ToL wrote: Jag skulle nog rekommendera:
Unreal Tournamnet 2004
Hitman. Man måste spela ettan till trean. Annas tror jag man inte förstår riktigt vad som hänt/händer.
på tal om Hitman, smygarspel likt Thief 1 & 2 (inte 3, det bara jobbar sig med allt hack) är jädrans spännande
May 31, 2004
.ToL wrote: Jag skulle nog rekommendera:
Unreal Tournamnet 2004
Hitman. Man måste spela ettan till trean. Annas tror jag man inte förstår riktigt vad som hänt/händer.
on nej inte hitman! har spelat 1,2 och 3:an. Gillade i början hitman men sen började det komma massa buggar i spelet!! speciellt 3:an mkt buggar i den.
March 23, 2004
Alex_88_ wrote: [quote=Cockhead][quote=Krqagyzzz]Kom att tänka på en sak, ingen har rekomenderat GTA3 samt GTA:VC ännu. Det får det bli ändring på.
GTA3
och
Finns inte till pc än
Kan inte låta bli att kommentera efterssom det är det mest idiotiska jag hört på länge..
Båda har funnits till PC i flera år nu, Alex_88_ hur kan du ha missat det?
Förövrigt tycker jag du ska prova Gothic1 och Gothic2, dom kan vara lite svåra att få tag i men dom är riktigt bra!
4 Guest(s)