September 24, 2001
Jag håller med dig KImma... Det är lite löjligt med alla monster och zombies.. Det var lite överdrivet.. Menmen.. Annars älskar jag spelet.. Det är ju en skön blandning av "Project IGI" och "No One Lives Forever".. Har suttit och spelat en hel del nu, när det kommer till Sverige köp det! Det är lätt värt pengarna.
May 24, 2001
On 2001-11-22 08:55, Iceman wrote:
Regler för forumet finns här!Inget snack om pirat/warez i forumet. Vissa kan intyga vad som händer då...
vem snackar warez...?
November 14, 2001
On 2001-11-22 08:55, Iceman wrote:
Regler för forumet finns här!Inget snack om pirat/warez i forumet. Vissa kan intyga vad som händer då...
Jaja , jag har då la ingen aning om vad han menar och vem han menar 😉
September 7, 2001
För att försöka dra tillbaka tråden till det den va menad för (Wolf snack) så undrar jag om nån vet om det finns möjlighet till att starta/komma med i nån klan.
är väl inte Världens bästa på wolf men ligger bland dom 3 bästa när jag lirar (kör på Boomtown servrar). Givetvis så blir ju detta aktuellt, för oss som inte beställer från USA, när spelet släpps i sverige.
Så om nån vet av nån klan som behöver en spelare eller om nån e på väg att starta en så hör av er.
Kör bara demot än så länge för er som undrar
[ Detta Inlägg ändrades av: FlooDmounT den 2001-11-23 16:54 ]
June 8, 2001
En stor besvikelse för min del. Ser man igenom hypen så har det här spelet inget nytt att erbjuda. Gammal gameplay, speciellt om man har spelat spel som Deus Ex, Thief serien, System Shock 2 och NOLF.
*suck* Spelet kommer sälja alltför mycket. AIn är inte så bra, musiken är tröttsam, grafiken är inget speciellt, objekt ser ut att vara fel storlek. Saknar "immersion"...
2001 har varit ett mycket dåligt spel år 🙁 🙁
July 22, 2001
____________-ööööööö-_______
tidig snubbe det klarade man ut för en vecka sedan tog lite tid men det gick ....
det e ute nuuuu !!!!!
MEN MULTI FUNKAR FORTFÖRANDE ÄN DET E FETT BRA :gunsfire: :gunsfire: :gunsfire:
JAG SITTER OCH LIRAR GTA 3 ...PÅ DATAN FÖRSTÅSS ..... DET E FETT COOLT TILL DATA URLÄCKER GRFIK..... :gunsfire: :gunsfire:
DEN SOM VILL TANKA DET FÅR SNACKA MED MIG PERSONLIGEN!!.....:grin:
2 Guest(s)