April 7, 2003
SÄ var spelet Àven slÀppt till PC (slÀpptes för 2 dagar sedan tror jag)
SĂ„ vad tycker ni om det?
SjÀlv Àlskar jag det,.
KĂ€nslan Ă€r mysig, ljudet Ă€r mysigt, hela spelet Ă€r mysigt đ
FĂ„r bara hoppas att det kommer lite patchar som fixar diverse problem sĂ„som med fps'en đ
May 28, 2002
BloodMan wrote: vĂ€ldigt kul köpte spelet och det flyter pĂ„ som skit đ fan jag kan ju köra bĂ„de doom3 och farcry bĂ€ttre. Allt Ă€r optimerat alla drivrutiner up to date men nej spelet vĂ€grar kör allt pĂ„ LOW.
RBR flyter betydligt bÀttre för mej efter att jag sÀnkt AGP aperture size till 64MB.
Före det var FPS under 1 ibland, men efter Àndringen av AAS sÄ Àr FPS aldrig under 40 med alla instÀllningar maxade.
April 7, 2003
Sardaukar wrote: Hur Ă€r motorljuden? Ăr de realistiska för en gĂ„ngs skull?
Ljudet Àr underbart,
Och inte nog med det, du hör ocksĂ„ gruset, hur bilen gnisslar till dĂ„ och dĂ„ efter att du kört i stora hĂ„lor o.sv đ
Jag Ă€lskar simulatorn, Richard Burns Rally och Project Gotham Racing 2 (Xbox) har gjort min mĂ„nad fullstĂ€ndig đ
September 12, 2001
Fogel70 wrote: [quote=BloodMan]vĂ€ldigt kul köpte spelet och det flyter pĂ„ som skit đ fan jag kan ju köra bĂ„de doom3 och farcry bĂ€ttre. Allt Ă€r optimerat alla drivrutiner up to date men nej spelet vĂ€grar kör allt pĂ„ LOW.
RBR flyter betydligt bÀttre för mej efter att jag sÀnkt AGP aperture size till 64MB.
Före det var FPS under 1 ibland, men efter Àndringen av AAS sÄ Àr FPS aldrig under 40 med alla instÀllningar maxade.
Spec pÄ din rigg?
May 28, 2002
skiroy wrote: [quote=Fogel70][quote=BloodMan]vĂ€ldigt kul köpte spelet och det flyter pĂ„ som skit đ fan jag kan ju köra bĂ„de doom3 och farcry bĂ€ttre. Allt Ă€r optimerat alla drivrutiner up to date men nej spelet vĂ€grar kör allt pĂ„ LOW.
Spec pÄ din rigg?
P4 3.0GHz, 1GB minne och 9800 pro 128MB.
July 27, 2002
scoc wrote: Jag har en p4 2.4 (800) 512mb ram, 9600pro och det flyter pÄ sÄ bra det kan och ska göra.
Kör med ati's drivrutiner och har inte Àndrat nÄgra instÀllningar.
Oki, kanske Àr det utvecklarna som haft lite bakom skallen som satt system req..
För annars sÄ Àr det helt seriöst för lite annars.
February 12, 2003
scoc wrote: rippz, det gÀller att gasa mjukt.
Precis som i verkliga livet đSamma sak gĂ€ller styrningen, svĂ€ng mjukt och fint đ
Mjukt och fint? đ
Har du sett pÄ rally pÄ riktigt nÄn gÄng?
Fy, s a t a n, att de inte lÀttar pÄ gasen... Höll pÄ sjÀlv att fÄ Kristian Sohlberg och hans mitsubishi i famnen i somras nÀr jag var i finland...
March 10, 2003
Mjukt och fint = Hög medelhastighet
Betyder inte nödvÀndigtvis att man skall hÄlla plattan i botten hela loppet.
Skaffar du ratt och pedal (dvs om du inte har det idag) sÄ kommer
du mÀrka att man kör bÀttre i bilspel med runt 85-95% pÄ gaspedalen.
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
February 12, 2003
Ctrl wrote: Mjukt och fint = Hög medelhastighet
Betyder inte nödvÀndigtvis att man skall hÄlla plattan i botten hela loppet.
Skaffar du ratt och pedal (dvs om du inte har det idag) sÄ kommer
du mÀrka att man kör bÀttre i bilspel med runt 85-95% pÄ gaspedalen.
Ăh... Kör pĂ„ gamepad, har inte rĂ„d med ratt...:)
2 Guest(s)