September 2, 2003
Hur kan spelet inte flyta bra? Det förstår jag inte för grafiken är ju medioker. Flyter perfekt på min burk iaf och på min polares bruk med 4200ti.
Tyckte att spelet var rätt tråkigt, jag är ju iof ingen "rally freak" så jag förstår kanske inte som är bra. Jag satt också bara å spelade någon timma eller så.
Sedan tyckte jag att styrningen var jättejobbig, jag tycker mer om bilspel som need for speed underground och liknande.
May 28, 2002
Xuestor wrote: Styrningen för Keyboard är ju under all kritik enligt min mening. Går knappt att köra klart en bana utan att volta eller köra in i något, kasst!!
Jag tror nog det skulle gå lika illa för Richard Burns om han skulle köra en rallybil med tangentbord. 😉
Att köra en racingsimulator utan ratt är som att köra en FPS utan mus.
Även med ratt krävs det rätt mycket träning för att komma runt en sträcka i RBR utan några incidenter.
May 19, 2003
Fogel70 wrote: [quote=Xuestor]Styrningen för Keyboard är ju under all kritik enligt min mening. Går knappt att köra klart en bana utan att volta eller köra in i något, kasst!!
Jag tror nog det skulle gå lika illa för Richard Burns om han skulle köra en rallybil med tangentbord. 😉
Att köra en racingsimulator utan ratt är som att köra en FPS utan mus.
Även med ratt krävs det rätt mycket träning för att komma runt en sträcka i RBR utan några incidenter.
Sant. Prövade nyss spelet med tgt-bord och det var inte spelbart. Full gas eller inget typ, och med 300hp så slirar man bara runt. Som tur är så kommer ett ny ratt/pedal-set på måndag/tisdag, så det kommer nog bli mycket roligare då.
Förutom styrningen i RBR, så verkar spelet mycket bra. Realistiskt, och man känner värkligen alla hästkrafter och, ja... känns bra.
3 Guest(s)