June 28, 2001
jag är lite på jakt efter bra strategispel i form av C&C eller liknande, hellst inte allt för nya spel, känns inte som att jag har tillräckligt med kräm för att köra dom. xp1800, 9000pro, 512mbddr.
själv kommer jag bara på Red alert, warcraft 1,2,3 och starcraft.
kommer ni ihåg några bra som skulle vara hur bra som hellst oavsett hur kass grafiken är ?
December 11, 2002
July 10, 2004
Mind wrote: jag är lite på jakt efter bra strategispel i form av C&C eller liknande, hellst inte allt för nya spel, känns inte som att jag har tillräckligt med kräm för att köra dom. xp1800, 9000pro, 512mbddr.
kommer ni ihåg några bra som skulle vara hur bra som hellst oavsett hur kass grafiken är ?
C&C Generals är ett oerhört underskattat spel som inte kräver för mycket "kräm". Det är även underbart kul i multiplayer, speciell co-op.
May 12, 2001
Cim_GoodFella wrote: [quote=Mind]jag är lite på jakt efter bra strategispel i form av C&C eller liknande, hellst inte allt för nya spel, känns inte som att jag har tillräckligt med kräm för att köra dom. xp1800, 9000pro, 512mbddr.
C&C Generals är ett oerhört underskattat spel som inte kräver för mycket "kräm". Det är även underbart kul i multiplayer, speciell co-op.
Kan bara hålla med om Generals (och Zero Hour), helt underbart kul i co-op.
Glöm inte Red Alert 2 och Yuri's Revenge! 😀
2 Guest(s)