January 26, 2003
Krehlmar wrote: Plus... det ultimate...
man kan bygga Thermo nuclear bomb! ! Den är hemsk! Du kan ödelägga en "skit" stor stad med 1 bomb... allt ödelägs och alla gubbar flyger (bokstavligen) iväg!
verkligen? 🙄 inte så konstigt då det är ett så kallat kärnvapen a.k.a massförstörelsevapen 🙂
January 18, 2004
Etheral wrote: [quote=Krehlmar]Plus... det ultimate...
man kan bygga Thermo nuclear bomb! ! Den är hemsk! Du kan ödelägga en "skit" stor stad med 1 bomb... allt ödelägs och alla gubbar flyger (bokstavligen) iväg!
verkligen? 🙄 inte så konstigt då det är ett så kallat kärnvapen a.k.a massförstörelsevapen 🙂
... om det är någon som kan bomber är det jag, jag har haft en halvtimmes föredrag om atombomber, jag har ALLA bilder som finns på atombomber på itnernet (förutom de som är ändrade) , jag har 8 videos ...
Min högsta dröm , nr 1 på top 3 listan är att få se en atombomb/vätebomb sprängas...
December 5, 2001
Krehlmar wrote: [quote=Etheral][quote=Krehlmar]Plus... det ultimate...
... om det är någon som kan bomber är det jag, jag har haft en halvtimmes föredrag om atombomber, jag har ALLA bilder som finns på atombomber på itnernet (förutom de som är ändrade) , jag har 8 videos ...
Min högsta dröm , nr 1 på top 3 listan är att få se en atombomb/vätebomb sprängas...
Supervapen i multiplay är ju så tråkigt vilket spel det än gäller. Det tar ju slut på ett nafs när man väl byggt ett antal. Det går ju också snabbare att bygga nukes än att researcha anti-nuke i RoN.
Nä fan konventionella strider ska det va!
February 25, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Krehlmar][quote=Etheral][quote=Krehlmar]Plus... det ultimate...
Supervapen i multiplay är ju så tråkigt vilket spel det än gäller. Det tar ju slut på ett nafs när man väl byggt ett antal. Det går ju också snabbare att bygga nukes än att researcha anti-nuke i RoN.
Nä fan konventionella strider ska det va!
Håller med.... tycker alla massförstörelsevapen är riiiktigt tråkiga i alla spel 🙁
January 26, 2003
Krehlmar wrote: [quote=Etheral][quote=Krehlmar]Plus... det ultimate...
ojojoj, cooling 🙄
btw, hur kan du veta ifall du har alla bilder som finns på internet?
December 23, 2004
Starcraft med broodwar är det bästa strategi spelet genom tiderna och det spel som har blivit mest spelat genom tiderna... (nej inte cs är inte det mest spelade 😛 ) Grafiken kanske ät inte den snyggaste men den äger warcraft 3s motor tycker jag warcrafts motor har tendens till att söla ner spelet även om man har en bra dator :arg:
December 5, 2001
Jalle64 wrote: [quote=Collateral]Total Annilation, är det kul online, hur är online "saken" uppbyggd...mer som StarCraft meny etc.?
det är för gammalt för att köras online 8)
Säker? Har för mig jag testade det för inte så längesedan.
Jag vet inte hur StarCraft är uppbyggt men TA var iaf bara en lista av servrar man kunde gå in på och så kom man in i en lobby med spelare man skulle spela mot. Har du spelat Age of Empires eller Empire Earth så förstår du vad jag menar.
3 Guest(s)