August 16, 2004
August 16, 2004
Hm, Mina städer har ca 18k + i befolkning med vissa undantag...
Loyalitet , Hur får man det jag tog ner 1 general itill varje stad men de räckte inte till så jag tog det iaf till dom värst drabbade var det rätt gjort?
Hur ska man få hög loyalitet?
Har alla bygnader och bygger alla nya byggnader .. som kommer
August 16, 2004
April 10, 2003
Heheh missade j:et.
On topic:
Mycket soldater i staden, låg skatt, gladiator spel varje dag, se till att du inte ligger efter i stadens utbygnad. Annars kan du förlytta en del avbefolkningen genom att bygga massa bönder i den staden och förlytta dom till en annan genom att disbanda dom i en annan stad.
August 16, 2004
Tyrfing wrote: Heheh missade j:et.
On topic:
Mycket soldater i staden, låg skatt, gladiator spel varje dag, se till att du inte ligger efter i stadens utbygnad. Annars kan du förlytta en del avbefolkningen genom att bygga massa bönder i den staden och förlytta dom till en annan genom att disbanda dom i en annan stad.
¨
Full armé , Låg skatt , Gladiator spel varje dag, efter HA! :p Är före ,
Va menar du med överflytta?
August 22, 2001
Hur svårt kan det vara att hålla dem i skikt, det första du ska tänka på när du tar en ny stad är att om du har en liten armé med dig samt att staden är relativt stor så bör du slakta hela befolkning för att sedan låta staden växa upp på nytt under ditt styre, det brukar fungera bra för mig.
Själv har jag tröttnat lite på det, tagit halva Europa, norra afrika, samt staden Rom och alla hatar ju mig nu 🙂 pengar tycks vara större problem för min del, gäller att ha byggt ut alla vägar samt alla pengabyggnader men det går tufft ändå, har en stad på 40 000 invånare med alla uppgraderingar men den går minus ändå, ligger bra till för byteshandel också.
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
August 22, 2001
Kör fullt på allt och det hackar bara lite smått när det är typ 2000 man som slåss samtidigt på en väldigt liten yta (geforce 6800, 512 ddr, 2.4 ghz), har testat att köra spelet på mitt geforce 5200 där det till och med flyter någorlunda så inte våldsamt krävande.
P3 800 mhz med geforce 2 gts, #a-L <-- arctic-legion* , plz ask for pracc :) or just idle there...
August 8, 2003
August 16, 2002
Nomic wrote: [quote=Jalle64][quote=Nomic]Det stavas Lojalitet mina vänner. och på Engelska : Lojalty. ingen Svengelska tack 😛
Det stavas Loyalty på engelska min vän! 8)
? påpekar du mitt "L"? antingen har du inte läst noga eller så påpekar du mitt "L" ^^
nej ditt Y... det ska vara Y och inte L
2 Guest(s)