August 13, 2001
Jag skulle vilja sätta upp en RTCW server (return to castle wolfenstein). Men datorn som jag tänkte ha den på uppfyller inte systemkraven och spelet klagar på:
GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem eftersom det sitter ett skit grafikkort i. Men eftersom jag inte tänker spela på den datorn utan bara agera som server så behöver den ju inte kunna visa grafiken. Hur gör jag för att starta upp en server?
Denna tråd borde ligga i spel forumet men det är så dött att man aldrig får svar...
June 17, 2001
Men Zaver då
Efter alla varningar mm som du har fått borde du ju föregå med gott exempel.
Du är ju fullt medveten om att denna tråden ska ligga under "Spel" lägg den då där direkt.
Snälla var en snäll pojk nu och skärp till dig en gång för alla.
Det är inte alls dött under "SPEL"
Den som väntar på något gott...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 14, 2001
Läs en guide om hur man sätter upp en "dedicated" rtcw server. Jag antar att man gör på samma sätt som i quake III eftersom det är samma motor och nätkod. Har för mig att Planetquake har en sådan guide. Gå in där och leta lite under "Quake III" sektionen.
January 8, 2002
Finns en Planet Wolfenstein sida med guider...här är den avancerade guiden för att göra en server utan att starta spelet...
bara gå dit så är problemen lösta
January 20, 2002
När du har satt upp servern, ska du ****** då den så att alla kan spela på den? (Det är många som har laddat ner spelet och söker ****** servrar) Inte jag givetvis, men vänner till mig
Du får lätt in mer folk om den är ******!
Puss från Fwattas
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-01-29 02:19 ]
August 13, 2001
On 2002-01-28 16:42, Fwattas wrote:
När du har satt upp servern, ska du då ****** den så att alla kan spela på den? (Det är många som har laddat ner spelet och söker ****** servrar) Inte jag givetvis, men vänner till migDu får lätt in mer folk om den är ******!
Puss från Fwattas
kanske inte så populär bland moderatorer om jag ger dig ett klart svar å jag ger dig en smiley som svar.
svar: :blink:
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2002-01-29 02:21 ]
March 14, 2001
kolla på http://www.rtcwcentral.com
1 Guest(s)