August 6, 2003
Hej,
Jag undrar om det finns någon på forumet som spelar detta spel:
Det är ett MMORAG (Massíve online role adventure game) för de som inte vet.
Mycket bra och underhållande, många skills, många quests schysta kompisar. Ett underbart spel förutom att det kostar om man vill vara medlem som gör en massa fördelar.
August 6, 2003
CasO wrote: skit spel tycker jag iaf..
mina små bröder spelar den dock...
hehe, hur gamla? Det är inte så dåligt, varför tycker du så?
Gillar du förövrigt aväntyrspel med quests? Är det grafiken, för om man är rätt inne i spelet så är det ruggit kul. Jag sa lika dant när jag kolla på andra. Tyckte det vara så patetiskt som du tycker nu.
December 8, 2003
runescape suger riktigt hårt tycker jag !! förstår mig inte på sånna personer som kan spela ett sånt spela ett sånt spel mer än 10 timmar sammanlagt (har ett utmärkt exempel på min skola som spelar det typ 7 timmar varje dag och har hållit på mer än ett år. känns det som iaf) ta inte illa upp av kommentaren säger bara vad jag tycker 🙂
October 22, 2002
[unknown wrote: ][quote=CasO]skit spel tycker jag iaf..
mina små bröder spelar den dock...
hehe, hur gamla? Det är inte så dåligt, varför tycker du så?
Gillar du förövrigt aväntyrspel med quests? Är det grafiken, för om man är rätt inne i spelet så är det ruggit kul. Jag sa lika dant när jag kolla på andra. Tyckte det vara så patetiskt som du tycker nu.
dem är väl la ca 12-14 år gammla....
det enda jag vet att dem har en gubbe som de påstår kostar 1500 kr ifall de ska sälja den hehe.....
personligen hatar jag grafiken som du nämnde ovan 😉 hehe..
1 Guest(s)