April 23, 2003
Fogel70 wrote: [quote=chrippaz][quote=Fogel70]Konsoler är onda. De sänker kvaliten på PC-spelen.
Ja, det är ju tråkigare att spela på PC. Så när man spelat konsol vill man inte gå tillbaka :bgrin:
Jag tror nog du förstår vad jag menar. Istället för att göra kvalitetsspel till PC:n så satsar utgivarna på diverse kassa konverteringar från konsolerna eftersom det ger snabbare pengar.
Och mera datorkraft.
July 17, 2002
chrippaz wrote: [quote=Fogel70]Konsoler är onda. De sänker kvaliten på PC-spelen.
Ja, det är ju tråkigare att spela på PC. Så när man spelat konsol vill man inte gå tillbaka :bgrin:
Tsss... Jag skulle aldrig (notera kursiveringen för ökad betoning) spela rollspel på konsoll. Det är som att... Ja, jag vet inte vad. Men illa är det. Neverwinter Nights och Baldur's Gate-spelen på konsoll? Ne, aldrig.
Halo bevisade ju att FPS funkar på konsoll, men så har det ju också världens fetaste auto-aim, och jag skulle aldrig byta det mot Counter-Strike, även om det gav några roliga speltimmar (tillräckligt bra var det dock för att jag skulle orka spela igenom alla banor på alla svårighetsgrader).
Konsollernas givna spelgenre är ju helt klart fightingspelen. Dead or Alive 3 eller Soul Calibur 1&2 skulle aldrig funkat att lira på PC. Så det var därför jag köpte min Xbox...
Det jag tycker är värst med konsollerna är det dåliga ljudet. Jag är något av en audiofil-wannabe, och tycker personligen att ljudet från samtliga konsoller är under all kritik.
October 18, 2001
Jozzo wrote: Jag tycker att tex X-box suger fett, jag testade Halo på en X-box i nån affär å grafiken sög ju fett jag tröttnade efter 5 mins spelande, alltså tycker jag att konsoler suger FETT 😀
Tjo!
Drar slutsats efter att ha testat 1 spel OJ OJ OJ.
Bara för att man testat 1 dåligt spel betyder inte det att alla andra är dåliga.
February 25, 2003
drotz2000 wrote: [quote=Jozzo]Jag tycker att tex X-box suger fett, jag testade Halo på en X-box i nån affär å grafiken sög ju fett jag tröttnade efter 5 mins spelande, alltså tycker jag att konsoler suger FETT 😀
Tjo!
Drar slutsats efter att ha testat 1 spel OJ OJ OJ.
Bara för att man testat 1 dåligt spel betyder inte det att alla andra är dåliga.
Asså jag kanske ska säga att jag spelat många andra spel med ......=D
Men jag förväntade mig faktiskt lite mer med Halo på x-box fast vad kan man å andra sidan göra med 800 mhz processor elr va det nu va för nån!´
🙄 (hehe d kanske sänker mitt gillande lite med d där hemska kontrollerna lol....
December 10, 2002
Ärligt talat! Jag tycker att NH inte ska börja med konsoller. För det första så finns redan FZ Konsoll. För det andra så kanske man sänker kvalitetén på olika grejor på NH. Sedan så vore det så bra ifall det inte finns konsoller för då skulle spelen komma snabbare till PC.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
2 Guest(s)