December 29, 2003
Du kan väl varken köpa eller sälja bilar.. Du får 1 bil i början tack vare din "försäkring" eller nåt sånt. Sen ger de 4 sponsorerna dig en varsin bil från garaget.. Om man behöver..
Förövrigt klarar man sig ju bra med 1 bil. Jag klara hela spelet med min Miata. Fullt i både Acceleration, speed och handling..
December 29, 2003
Missförstå mig rätt, du får ju välja vilka bilar du vill men du får dem ju tack vare dina sponsor kontrakt som du fixar. Inga pengar försvinner från din bank när du plockar ut en ny bil.
Dock är det ju helt kefft att min Miata som jag köpte först spöar min fullt uppgraderade supra, 3000gt och lancer evolution..
October 27, 2001
Man kan köpa bilar (så att pengar försvinner från "banken").
Antimon, kör du på hard? Jag tror inte änns att bilarna man möter på hard är fullt uppgraderade, det är för folk inte ska börja lipa för att de får stryk hela tiden.
Sälja skulle jag också vilja göra, men det verkar inte finnas någon sådan funktion.
December 29, 2003
Kör på hard ja, men som jag ser det så är skillnaderna att på Easy så fuskar inte Ai'n och har därför ingen chans. På normal har Ai'n lika bra bil som dig, (ungefär) och kör nånting som kan liknas vid "catch up" när de ligger efter, typ de bromsar inte in när de tar snäva kurvor och så. På hard kör den som på normal fast är bättre på att fuska typ.
Detta kan enkelt kollas genom att checka lite race stats efter loppen. Datorns tophastighet och sluttider går inte riktigt ihop.
Ex: I ett lopp hade jag tiderna 1.54 på varv 1, 1.51 på varv 2 och 1.43 på varv 3 då jag brände hela min fullt uppladdade Nos. Min snitthastighet var 210 km/h och jag hade en topphastighet på 349km/h. Min tid på sista varvet var istort sett perfekt, inga missar alls. Men ändå lyckades ena Ai'n göra ett varv på 1.38 alltså 5 sek snabbare än mig även fast hans snitthastighet låg runt 200km/h och hans topphastighet på 276km/h.
Sen är det ju småskumt med bilarna också..
Lite screens: Alla 3 bilarna är fullt uppgraderade och min första Miata knäcker allihop.
http://w1.877.telia.com/~u8771.....448/NfsU2/
August 8, 2003
Men att miatan är bättre kan ju bero på om du har satt några uniques på den. Dem kan man ju inte flytta från en bil till en annan utan den sitter på just den bilen du tar den med. Om ni undrar hur man får alla uniques så får man dem när man kör mot alla random bilar i stan. Man tar dem lättast på motorvägen och när man tagit tillräckligt många så finns dem inte kvar för den "leveln".
1 Guest(s)