February 12, 2003
Sett till ren spelbarhet tror jag Boiling Point: Road To Hell suger rätt hårt. Förvisso ville jag tycka om det hur mycket som helst, då idén är grym, men det höll inte med ett exception error bakom varje buske.
Annars sitter Need for Speed-serien ganska fint på tramstronen, tillsammans med det mesta EA spottat ur sig. Oh, Motocross madness! God, vad kasst det är. Likaså alla andra motorcykel/cross-lir jag testat.
January 13, 2003
Gears of war är det jag tröttnat på fortast på senare tid. Spelar till och med hellre Sonic och det är illa för det är långt ifrån ett poppis spel när man kollar till recensioner.
Edit: Visst, grafiken osv är grymt men själva spelet suger. Grafik är inte allt vilket Wii har visat.
November 27, 2003
Darakir wrote: Sacred. Det var nytt, roligt och så lovande.
Sen var det totalt ospelbart tack vare de otroliga mängderna buggar. Det var inte bara irriterande, det faktiskt hindrade en från att gå vidare i storyn.En större besvikelse för att jag trodde på det så länge.
Det funkade bra för mig 😉
Det var kul då iaf kan jag säga.
Annars så ... jag vet inte men mängden spel utan appeal till Xbox är ju rätt slående.
//Andreas
För att nämna ett, det första som poppade upp i huvet.
Doom 3, bara mörkt och tråkigt..
Sen finns det ju fler lågvattenmärken, men knappast något som var så under förväntan, men även t.ex som Mean Machin skrev, Boiling point - Road to hell.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
Gamblor wrote: Jag tyckte FlatOut inte var något vidare kul alls. Stundtals väldigt konstig körkänsla.
Jo, jag kan inte säga att jag inte övervägde att slänga med den heller, men det är rätt coolt på sitt sätt ändå. Fast soundtracket är det absolut mest enerverande med spelet, jag klarar det i fem sekunder, sen vill jag bara skjuta någon. Samma sak med NFS-liren för det mesta. Hell, samma sak med alla spel. 😛
3 Guest(s)