February 18, 2004
oqvist wrote: När det släpptes var det typ det snyggaste. Helt otroligt vad bra det står sig än i dag 🙂
IL 2 sturmovik är ju strålande men krävs att man sätter in sig i det hela och inte försöker lira med tangentbordet utan skaffar en redig joystick.
WOW suger då det inte har någon handling. Du åstadkommer inget i spelet mer än dödar tid...
Det var så pass ointressant och klottrigt att jag inte ens orkade sätta mig in i det, var ju jobbigt nog att få planet att flyga. Och ja, jag har en bra joystick :).
Historien bakom WoW är rätt lång, och även riktigt bra om man sätter sig in i den.
Om IL 2 sturmovik är så bra så är det väl konstigt att det förmodligen inte ens har 1/50 del av antalet spelare som Wow har.
Men aja, vi har alla olika smak 🙂
December 6, 2006
Mean Machine wrote: [quote=opA87]Annars är nog det sämsta spel Die Hard: Nakatomi Plaza.
Det var tamigfan duktigt dåligt. 🙂
Visst var det.
Såg aldrig någon fortsättning att ens behöva spela klart det.
Det enda sköna i spelet var när han tjötade, ungefär som när Duke Nukem tjötar 😎
August 17, 2005
zPid3r wrote:
Och till alla som klagar på WoW, det finns över 8 miljoner WoW konton idag, vilket borde i sig betyda att det finns dom gillar spelet
Det finns lika många knarkare i världen så då är knark åxå bra!! 🙂
Sämsta spelet: doom3 va ju inget vidare men det finns så många spel som är direkt ospelbara....
December 2, 2005
Kaleid wrote: [quote=Darakir][quote=Snorch]Med risk för att bli halshuggens så säger jag att Diablo 2 är ett av de tråkigaste spel jag spelat.. 🙂
Nej... Accepteras ej utan förklaring! :arg:
Click-click-click^9999999 ? Jag finner sådana spel ungefär lika intressanta som windows 😀
d e väll inget fel på windows, tycker faktiskt d e skitskoj å bara klicka på ikoner å sånt ibland. å tänk när man skaffar vista istället! precis som å köpa doom3, en gammal version med bättre grafik! kan d bli bättre? 😀
May 17, 2002
nXsty wrote: Mel Gibson´s Safari 3
Hur kan du ens nämna ett sådantär toppenlir i denna tråd. Mel Gibsons Safari är helt klart ett spel att rekomendera. Det har allt man kan kräva av ett bra spel. Klureri, Våld, Bra story, Naket, mer våld... etc etc.
Mel Gibsons Safari 3 har också vunnit ett antal priser, bla Hisings Backas Brandkårs stora Flejmarpirs (med motiveringen: "Bra att tända med")
http://melgibsafari3.ytmnd.com/
http://martypoom.tripod.com/melgibs.rar
August 28, 2004
whak wrote: Battelfield
Warcraft 3
Comand and conquer (stavning)
Red alert
Tomb raider
Need for speed carbon
Need for speed most wanted
Du måste ha slagit skallen. Toppenlir alltihop. Spec Warcraft och C&C.
Ett spel som inte var riktigt skoj, som kan placeras so mdet sämsta heter "Normality". Oerhört tråkigt.
October 18, 2006
Temple of elemental evil.
Det kanske inte är sämst men iaf det spel som jag blivit mest besviken på.
Det såg så lovande ut. Fullt 3.5 stöd, klockren modul (world of greyhawk) och så blir resultatet bara platt,kort, linjärt, taskig AI och buggar till förbannelse.
Kameran i NWN2 gör att det spelet också ligger ganska bra till på sämstalistan.
2 Guest(s)