March 21, 2003
Beex wrote: [quote=Freeze]kalla mej tokig men jag kör med min trådlösa compaq kul mus (tror det e logitec)......på "4" i sens!
Wierdo! Hur fasen gör du för att spela eller? Rör musen i cm och du dnurrar runt 40 varv.
nej ja har typ en seg mus jä**ligt seg!
har typ lägsta inställlningarna i windows!
April 17, 2003
Flame wrote: Vilken sensitivity har ni med en Logitech MX500 Optical Mouse i Counter-Strike med full acceleration med XP's egna programvara och förbättra pekarens precision?
Ta den sens som du tycker känns bra, brukar funka 🙂
Om du har acceleration så brukar det vara ganska svårt att ha bra aim om man inte är expert på att stanna just då siktet är på motståndaren eftersom det inte beror på hur långt du rör musen utan hur snabbt du rör den.
March 21, 2003
Flame wrote: Vilken sensitivity har ni med en Logitech MX500 Optical Mouse i Counter-Strike med full acceleration med XP's egna programvara och förbättra pekarens precision?
ja skaffa ny mus i dag en mx500 o jag har inte kört med den så mycket men nu kör jag med 1.2 ja har fullt aks i mouseware!
men jag har ett problem den stannar ibland när jag går från ett till ett annat fönster lr skarv=har damp ps: e 9.70 nyaste drivrutinerna?
June 26, 2002
Vad trött man blir på allt tjafs om CS-sens!!
Det beror på din hårdvara..musmatta, mus osv
Och på ditt OS mm
Sen är det enbart en smaksak!
VIsst brukar folk bli lite bättre i början när de sänker sensen, därför att kontrollen ökar.
Men kan man kontrollera sens tex 4 likabra som sens 1 borde det väl vara bättre? (trots att CS inte är ett spel då man hoppar, gör en 180 o drar nån med awp)
Testa dej fram!
October 28, 2002
Orkade inte läsa alla inlägg nu, men, Flame, är det så att du har "förbättra pekarens precision" ibockad?! Det om något förstör för dig i CS 😉 Bocka av det och prova 2-2.5 ngt.
Har du XP måste du ladda ner ett register fix som dödar musaccen i XP för gott 😉
Du kommer märka skillnaden när du väl vant dig (1 vecka ungefär).
1 Guest(s)