October 28, 2004
Dinos wrote: Söker ett seriöst bilspel, som inte är rally eller något sådant.
Svårt att förklara... men typ man bara kör runt och måste följa trafikregler m.m.Någon som vet?
Skall du ta körkort, eller vad? 😛
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
September 1, 2002
ElWeed wrote: [quote=Dinos]Söker ett seriöst bilspel, som inte är rally eller något sådant.
Svårt att förklara... men typ man bara kör runt och måste följa trafikregler m.m.Någon som vet?
Skall du ta körkort, eller vad? 😛
Jepp, men det hör inte till detta faktiskt.
Har länge sökt efter ett sådant spel, redan innan jag planerade ett körkort 🙂
Jag tycker bara det är kul med spel där man bara drar runt lite. 😮
October 28, 2004
Då borde TDU eller GTA (Vice City eller San Andreas) funka tycker jag. Jag njöt extremt mkt. av att köra runt i Vice City. Känner du inte till TDU så kan du kika på min video i sign. där jag kör en ZX10- R. Bilar finns där också i överflöd som du kan köra i vackra miljöer.
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
April 23, 2003
ElWeed wrote: Då borde TDU eller GTA (Vice City eller San Andreas) funka tycker jag. Jag njöt extremt mkt. av att köra runt i Vice City. Känner du inte till TDU så kan du kika på min video i sign. där jag kör en ZX10- R. Bilar finns där också i överflöd som du kan köra i vackra miljöer.
va löjligt att man inte ramlade av motorcykeln när man frontalkrockade 😛 spelet ser väldigt snyggt ut iaf må jag säga.. fast.. inga poliser?
October 28, 2004
I början av spelet är du känsligare för krascher men jag kan hålla med om att det var lite konstigt att jag kunde köra vidare. Poliser, jovisst. Kika en gång till så ser du. Du får t.o.m sitta i finkan om du inte kan betala dina böter.
Jo, det ser mkt. bra ut! 🙂 Men det kräver sin hårdvara. Spelet kommer att må bra av ett nytt grafkkort till hösten. Det flöt lite bättre sedan jag klockade prollen mer och fick 4GB RAM.
Kan också tillägga att ön är HUR stor som helst. Det finns väldigt många vägar att köra och det är gött att ta en runda mitt i natten om man känner för det. Man slipper också krånglet med att dra på sig ryggplåt, skinnställ osv. ......
January 22, 2006
Tanka hem spelet: Track Mania Nations det e helt gratis och man kan lira det på internet mot andra oxå, RIKTIGT roligt (Roligaste bil-spelet jag lirat iaf). Man tror inte att det kan vara så bra grafik osv för det är inte så stort men man blir förvånad när man installerat det.
Download länk: http://games.softpedia.com/pro.....-8278.html
2 Guest(s)