April 14, 2001
Eh...nä men nytt spel som heter Will Rock och som sliter ut dina armar på nolltid :), tanka ner demot här
September 5, 2001
Hogan wrote: Ja spelet är en kopia på SS och använder samma motor, så det skulle lika gärna kunna vara SS3 🙂
finns bara en SS, går inte att göra en kopia av honom 😉 även om SS är kopia av mr Nukem 😀 så måste jag säga att, pga att Duke Nukem aldrig släpps har jag mer eller mindre gått över till Sam;)
lite lunar stil över detta inlägget måste jag säga 👿 vill vi inte ha här inne TACK
April 14, 2001
Edhunter wrote: [quote=Hogan]Ja spelet är en kopia på SS och använder samma motor, så det skulle lika gärna kunna vara SS3 🙂
finns bara en SS, går inte att göra en kopia av honom 😉 även om SS är kopia av mr Nukem 😀 så måste jag säga att, pga att Duke Nukem aldrig släpps har jag mer eller mindre gått över till Sam;)
lite lunar stil över detta inlägget måste jag säga 👿 vill vi inte ha här inne TACK
Har du inget vettigt att skriva så skriv inget alls.
September 5, 2001
Hogan wrote: [quote=Edhunter][quote=Hogan]Ja spelet är en kopia på SS och använder samma motor, så det skulle lika gärna kunna vara SS3 🙂
Har du inget vettigt att skriva så skriv inget alls.
jag skrev ju nått vettigt ffs! :
"lite lunar stil över detta inlägget måste jag säga 👿 vill vi inte ha här inne TACK"
påtal om vettigt, är detta topic vettigt överhuvudtaget?! för att få folk att ladda ner nått demo blir du tvungen att lura dom med nått sånt som Serious Sam...
1 Guest(s)