March 14, 2002
Utdrag från recensionen:
”För de som inte spelat SS förut kan jag tala om att det inte alls är så ovanligt att det kommer över 100 fiender mot dig på samma gång. När man sedan har dödat alla dessa så går man vidare till nästa område eller rum och då är man instängd där tills man har dödat mängder och ännu mer mängder av fiender. Sen går man glatt vidare… bara för att hamna mitt i ett litet rum där dörrarna stängs och fienderna väller ut ur hål som inte fanns förut”
December 15, 2001
Äh, flares är ju inte svårt att göra 😛
Men snyggt är det
Fast ni vet väl att alla gubbs egentligen är för att visa upp motorn?(praktiskt taget iaf...spelet är ju inte speciellt seriöst
Fatta att göra dod till ss2...
Fullt krig med mycket folk UTAN att det hackar sönder... Nätkoden i ss bör fixas dock, det laggar apa(kan iofs bero på alla monster, men ändå)
[ Detta Inlägg ändrades av: Härdin den 2002-03-20 11:23 ]
December 17, 2001
Linuz du e sne Serious sam e skit kul okej det e inte "jätte" verkligt men jag spelar spel för att det e skoj inte för att de ska va så verkligt som möjligt..........och du jämför säkert med Cs som e JÄTTE verkligt..
NOOOTT!!!!
*Och motorsågen knäcker den tar allt....ja allt
September 2, 2001
Håller helt med kaleid, ettan var skit kul att testa. Äntligen någon som vågade bryta trenden, det betyder ju dock inte att vi vill flytta bort trenden från dess nuvarande focus... Nä, trean lär man vara less på före den kommmer...
Dock så är ju budget priset på Serious Sam något intressant, vissa spel kanske borde inrikta sig på att ha lägre budget, och sälja de billigare...
2 Guest(s)