November 29, 2001
http://w1.461.telia.com/~u4611.....tHill2.jpg
Ganksa nice.
Bilden e tagen med allt på max i 1600x1200 med 4x FSAA och 16x Quality Aniso på ett Radeon 9700 Pro.
6x FSAA blev lite för mycket för kortet när man är utomhus i dimman, inomhus funkar det hur bra som helst men eftersom jag inte pallar byta fram o tillbaka nöjde jag mig med 4x.
Liten störig bugg där med ficklampan som ni kan se, den lyser liksom i ett litet streck bakom mig. Vet inte om det är en allmän bugg i spelet eller nått med 9700 Pro.
October 8, 2001
Jo nog är det snyggt till PC men det är ju skandal att dom inte ändrat kontrollerna nått.
man kan endast speladetta spel om man har en PS2 kontroll eller motsvarande, på tangentbordet blir det fucked up enligt min mening.
Nej fet besvikelse trodde man skulle få styra med mus+tb.
Lånar nog hellre PS2 spelet av en polare när min flickvän köpt sin PS2.
:spy: SH2 PC
November 29, 2001
[Molotov wrote: ]Jo nog är det snyggt till PC men det är ju skandal att dom inte ändrat kontrollerna nått.
man kan endast speladetta spel om man har en PS2 kontroll eller motsvarande, på tangentbordet blir det fucked up enligt min mening.
Nej fet besvikelse trodde man skulle få styra med mus+tb.
Lånar nog hellre PS2 spelet av en polare när min flickvän köpt sin PS2.
:spy: SH2 PC
finsn nått som kallas gamepad 🙄
😉
det är knappast som om kontrollen är avancerad till spelet, det räcker tom. om man har en 4 knappars pad
personligen har jag en med 10 knappar, kostade mig 149 kronor
men helt ärligt så tycker jag det kvittar, med tanke på att det är så få knappar som används funkar tangentbordet precis lika bra
men det är klart, när man drar på TV ut så känns det fel att sitta med tangentbord så då drar jag hellre in paden
men å andra sidan palalr jag inte med att lira på TVn, allt blir så groteskt fult
November 29, 2001
McKinley wrote: Vilken tur att man har en Gravis GamePad PRO som liknar PS handkontroll
🙂
Hur är spelet annars och blir man rädd när man spelar det?
yeah bro, enda rätta gamepaden! 🙂
njae, det är ju inget mot originalet alltså (Silent Hill 1 till PSX alltså)
får se, den omtalade labyrintbanan sägs ju vara läskigast så jag får vänta med mitt omdöme tills jag kommer dit
1 Guest(s)