July 27, 2002
Nessos wrote: [quote=Callister]DU kanske borde bli lite aktivare på Nh istället för att sitta och spela.
Sims2 kanske är värt o testa iaf. :bgrin:
Tror inte han är så patetisk att han skriver skitinlägg hela tiden som dig bara för att leda "antal inlägg".
Bort med mätaren!
Om jag nu skulle göra det så får någon Moderator eller Admin säga det till mig... Men nu är ju fallet inte så så du kan väl bara strunta i att titta på inläggsräknaren?? Jag har inget personligt behov i att fylla den med inlägg.
March 11, 2003
Nessos wrote:
Tror inte han är så patetisk att han skriver skitinlägg hela tiden som dig bara för att leda "antal inlägg".Bort med mätaren!
Eller så är han inte så sorglig att han orkar sitta och kommentera om att andra skriver för mycket. Ge upp. Om du har klagomål om andras inlägg, klaga till oss. Förorena inte trådar med sånt. Det du gör är mer irriterande än det du klagar om.
September 23, 2002
Pim_ wrote: Du och alla andra 14isar... :bgrin:
Jag är faktiskt 25 och gift, trot eller ej 😛
Callister wrote: DU kanske borde bli lite aktivare på Nh istället för att sitta och spela.
Jag är oerhört aktiv, behind the scenes. Det handlar inte om antal inlägg.
Callister wrote: [quote=Hans-Erik]Fortfarande inget svar på min fråga.. Är det till PC det har släppts`?
Släpps snart utifrån vad jag förstått.
Kommer i butik på fredag.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=18529
December 25, 2000
NH|Falcon wrote: [
Åjo, försök inte, och som ni alla ser har jag flera inlägg än Falcon vilket betyder att jag är en bättre människa än honom 🙂
Åter till topic, Sims2 ska bli jättekul, dör av förväntan, synd bara att jag måste dö lite till eftersom jag inte kan köpa det direkt när det kommer för jag har slutprov veckan efter. Och jag tror att vi alla kan gissa hur det skulle gå med dem om jag skaffade Sims2 🙂
March 20, 2003
ViU wrote: [quote=NH|Falcon][
Åjo, försök inte, och som ni alla ser har jag flera inlägg än Falcon vilket betyder att jag är en bättre människa än honom 🙂
Åter till topic, Sims2 ska bli jättekul, dör av förväntan, synd bara att jag måste dö lite till eftersom jag inte kan köpa det direkt när det kommer för jag har slutprov veckan efter. Och jag tror att vi alla kan gissa hur det skulle gå med dem om jag skaffade Sims2 🙂
Du kan ju köpa det och bara låta bli att installera det.....du skulle iofs kunna installera det och bara låta bli att spela det.....o om vi är riktigt ärliga, så är det inte så farligt att bara testa lite oxå.. :bgrin:
December 25, 2000
Pim_ wrote: [quote=ViU][quote=NH|Falcon][
Du kan ju köpa det och bara låta bli att installera det.....du skulle iofs kunna installera det och bara låta bli att spela det.....o om vi är riktigt ärliga, så är det inte så farligt att bara testa lite oxå.. :bgrin:
Hah! Inte en chans, tror jag kommer att få låta bli att starta datorn helt under sista veckan för att få något pluggat, så lätt att fastna redan utan något (antagligen) beroendeframkallande spel som Sims2.
2 Guest(s)