June 28, 2001
SLuta KLAGA på spel hela j**la tiden nu! fan hela tiden är det nån dum j**el som klagar på nått spel, en liten upplysning ingen bryr sig om vad ni tycker! alla har inte samma smak.
låt oss nu säja att jag tycker jag att CS e skoj och att Q3 är lite överdrivet men sitter jag o säjer att Q3 suger ??? nej det gör jag inte.
vad säjs om en admin tar bort alla klagomål från inläggen ? skulle man ju spara tid på, slipper läsa massa skit som inte har med saken o göra.
August 22, 2005
On 2002-02-11 19:44, Mind wrote:
SLuta KLAGA på spel hela j**la tiden nu! fan hela tiden är det nån dum j**el som klagar på nått spel, en liten upplysning ingen bryr sig om vad ni tycker! alla har inte samma smak.
låt oss nu säja att jag tycker jag att CS e skoj och att Q3 är lite överdrivet men sitter jag o säjer att Q3 suger ??? nej det gör jag inte.
vad säjs om en admin tar bort alla klagomål från inläggen ? skulle man ju spara tid på, slipper läsa massa skit som inte har med saken o göra.
det ironiska med detta inlägg är att han inte förstår att han inte heller gillar folk som inte tycker som honom.
Vissa kanske gillar att läsa eller skriva om klagomål.
July 18, 2001
On 2002-02-12 07:30, MacDaddy wrote:
On 2002-02-11 19:44, Mind wrote:
vad säjs om en admin tar bort alla klagomål från inläggen ? skulle man ju spara tid på, slipper läsa massa skit som inte har med saken o göra.det ironiska med detta inlägg är att han inte förstår att han inte heller gillar folk som inte tycker som honom.
Vissa kanske gillar att läsa eller skriva om klagomål.
Vissa gillar att skriva klagomålen resten av nh gillar inte att läsa dom..
1 Guest(s)