January 14, 2002

Tja.. undrar om det är nån som känner till lite roliga småspel som ski jump (Länk)
eller liknande... (inte bara med skidor då :P) ni kan ju tanka upp dem på min upload om ni har något 😀
March 31, 2003

Icetower ~13Mb
http://quarzi.mine.nu/Start/up.....d/icetower
Till vilken trappa kommer ni ? (Trappa 1032 här :P)

April 23, 2003

Här är en abandonware sida:
http://www.the-underdogs.org/
April 11, 2003

Detta är rätt kul. Har säkert varit uppe i en annan tråd men va f**. Gick precis 95 meter.
May 19, 2003

Quarzi wrote: Tja.. undrar om det är nån som känner till lite roliga småspel som ski jump (Länk)
eller liknande... (inte bara med skidor då :P) ni kan ju tanka upp dem på min upload om ni har något 😀
Haha! Skijump var ju skitkul 😀 Svårt på vissa ställen, men fan beroende framkallande!
January 14, 2002

Vamp wrote: [quote=Quarzi]Tja.. undrar om det är nån som känner till lite roliga småspel som ski jump (Länk)
Haha! Skijump var ju skitkul 😀 Svårt på vissa ställen, men fan beroende framkallande!
något :D... har typ blivit mästare på det efter all spelning jag gjort 😛
Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
August 2, 2003

Quarzi wrote: Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
Här har du det, truck dismount.

May 17, 2002

Jolleman wrote: [quote=Quarzi]Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
det finns väll något annat som liknar det då man skall putta ned en gubbe för en trappa, Porrastruvart eller vad det nu hette...
May 19, 2003

Krqagyzzz wrote: [quote=Jolleman][quote=Quarzi]Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
det finns väll något annat som liknar det då man skall putta ned en gubbe för en trappa, Porrastruvart eller vad det nu hette...
Mmm... glömt bort vad det heter, men något i stil med Porrasturvat eller nå.
October 25, 2003

Jolleman wrote: [quote=Quarzi]Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
Haha, skitkul 😀
51392.
January 14, 2002

Tindy wrote: [quote=Jolleman][quote=Quarzi]Edit: är det någon som vet om nått spel där man ska köra på en gubbe med en lastbil och få så mycket skada som möjligt?
Haha, skitkul 😀
51392.
100 000+ 😉
Edit:
132 089
108 066
104 061
1 Guest(s)