September 14, 2002
March 5, 2002
spartacus wrote: [quote=Zyrus]annars så kan man ju kolla i kontroll inställningarna istället för att fråga i ett forum! Går ju MYCKE snabbare oxå!
Jo men nu var det så att det inte stod där asshole! Stod "lean down" vilket jag inte kopplade.
skärp dej
lean down = luta sej neråt, koppla vad? man har väl gått i skolan 🙄
August 15, 2002
Fackamato wrote: [quote=spartacus][quote=Zyrus]annars så kan man ju kolla i kontroll inställningarna istället för att fråga i ett forum! Går ju MYCKE snabbare oxå!
Jo men nu var det så att det inte stod där asshole! Stod "lean down" vilket jag inte kopplade.
skärp dej
lean down = luta sej neråt, koppla vad? man har väl gått i skolan 🙄
Va fan har skolan med detta att göra, jag kan väl för fan engelska. Jag vet att lean down = luta sig nedåt (kan i alla fall stava bättre än dig) men jag kopplade inte att luta sig nedåt = köra på bakhjulet.
October 27, 2001
Gueno wrote: Jag har ändrat mina inställningar till "S" coh "X"
Lyckades göra en 242 meters stoppis. 🙂
Att köra på bakhjulet och få poäng e ju skitsvårt.
Det var inte 242 feets då? 😛 *petig*
Att köra på bakhjulet är juh inget svårt, har klarat ett antal tusen meter.
Åhh va PCJ 600:an är go 🙂
June 3, 2001
PaiN wrote: Det var inte 242 feets då? 😛 *petig*
Jo det är det ju. 😀
https://www.nordichardware.se/.....148#404148
October 27, 2001
Att göra burn-out med PCJ 600 är kul det också 😛
För er som inte vet hur man gör: Tryck på gasen och bromsen (inte handbromsen) samtidigt. Mitt tgb är så klent att jag måste styra med piltangenterna om jag ska svänga under burn-outen (gas=w broms=s, höger/vänster=pil). A eller D går alltså inte att använda, för det verkar som det finns en gräns för antal knappar intryckta på de olika delarna. Fast det är nog bara mitt som saerar sig.
August 15, 2002
XaMMi wrote: [quote=spartacus][quote=airman]spartacus, har du vaknat på fel sida idag eller är du alltid lika otrevlig?
"...stava bättre än du" heter det, om man nu skall anmärka petitesser.
Både och. Och jag tror inte det heter du.
Jo, det heter du. Jag är bättre än du är.
Det heter "Jag är bättre än vad du är."
För det andra var det inget bra exempel.
December 9, 2002
spartacus wrote: [quote=XaMMi][quote=spartacus][quote=airman]spartacus, har du vaknat på fel sida idag eller är du alltid lika otrevlig?
"...stava bättre än du" heter det, om man nu skall anmärka petitesser.
Både och. Och jag tror inte det heter du.
Jo, det heter du. Jag är bättre än du är.
Det heter "Jag är bättre än vad du är."
För det andra var det inget bra exempel.
Mycket möjligt, men spelar det någon roll?
3 Guest(s)