October 25, 2003
November 4, 2002
Wingdings wrote: Han menar nog artefakter.
Zarathos, har du överklockat kortet? Har du bra luftflöde i din dator? Blir kortet enormt varmt?
Kör du med Humus DOOM3 tweak? Det brukar bara ge små artefakter. Men du kanske har extrem otur.
Men det är nog tempen som är alldeles för hög på ditt kort. Klocka ner kortet ifall du har klockat det.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
December 11, 2002
Mitt 9800Pro fungerade inte med originalkylningen, samma symptom. Skulle ändå byta kylning så jag skickade inte tillbaka det (överklockade t o m helt ok med nya kylningen). Om du har någon kompis med t ex Actic Cooling VGA silencer så fråga om du får testa den på ditt kort.
/Kenrih
PS. Mitt kort är ett Powercolor
April 23, 2003
Kenrih wrote: Mitt 9800Pro fungerade inte med originalkylningen, samma symptom. Skulle ändå byta kylning så jag skickade inte tillbaka det (överklockade t o m helt ok med nya kylningen). Om du har någon kompis med t ex Actic Cooling VGA silencer så fråga om du får testa den på ditt kort.
/Kenrih
PS. Mitt kort är ett Powercolor
:hb: samma här
October 25, 2003
September 20, 2003
GeneSiS wrote: [quote=Wingdings]Han menar nog artefakter.
Zarathos, har du överklockat kortet? Har du bra luftflöde i din dator? Blir kortet enormt varmt?
Kör du med Humus DOOM3 tweak? Det brukar bara ge små artefakter. Men du kanske har extrem otur.
Men det är nog tempen som är alldeles för hög på ditt kort. Klocka ner kortet ifall du har klockat det.
Nu citerade du väl ändå fel person? 🙂
1 Guest(s)