September 11, 2002
Morrowind är ett av de mest krävande spelen som finns skulle jag vilja säga och med allt på max, inklusive view distance och fsaa och aniso så blir det otroligt snyggt, iaf scenariorna och naturen på distans. sen att de som designat gubbarna och monstren inte lyckats är ju synd.
September 11, 2002
GoggeL wrote: [quote=Blue_Moon_]Unreal 2 The awakening
Raven Shield om du vil ha lite mer realistiskt..
Raven Shield? Det spelet suger ju anus, tråkigt som fan och om man råkar skjuta iväg en kula på sin egen så dör han på fläcken.
Realism är bra. I måttliga mängder
e man så klumpig så man skjuter sin egen så ska man ju straffas för det.. o du kan skjuta honom i armen eller benet utan att han dör. blir trött på det flesta spel utan ff...
och om spelet är tråkigt eller ej är en smaksak, att det är snyggt och har någorlunda eller bra fysik är i stort sett ett faktum enligt mig.
August 9, 2001
förlåt att jag drar upp en jättegammal tråd, men jag bara måste få säga att:
Operation Flashpoint resistance nog är bland det snyggaste jag sett,
om man drar upp distance till 2000m och högsta möjliga bildkvalite. landskapen bucklar sig hur mycket som helst
kan döda fps i vilken dator som helst, har fått min att gå ner till 2-3 fps
softmodat 9500 och barton2500+
May 31, 2001
Linuz wrote: är inte typ alla relativt nya spel snygga i rätt upplösning?
jag tror t.ex vice city är riktigt j**la najs i grym upplösning..på natten med neonljusen 🙂
jo det är snyggt men ansiktena ser bara lite "tecknade" ut som i warcraft3 ungefär, fast det drar inte ned nåt på roligheten att spela spelet!! =)))
1 Guest(s)