November 22, 2014
Söker League Of Legends spelare. EUW.
Vi som spelar tillsammans ska vara positiva. (Inga negativa svar = kick) .
Alla kan hända att man råkar feeda ett eller någar games.
Helst 20+ år.
Jag är: 29år. mitt namn är Niklas
Namn på LOL: DB Asuz
Har ni TS är det en + ( ninjahut.nu ) Det är ej min server Rum: League Of Legends EUW
Rank: Silver.
Spelar ej rank orkar inte spela med andra som inte kan spela alls. därför är jag i silver. då tror alla om man är silver så är man NOOB näpp det är jag inte. som sagt spelar jag EJ rank. spelar med hög rankade personer Guld - Plat - Dia - i bland så händer att man spelar med Challenger.
Om vi blir 5 st så kanske kommer vi göra en team rank.
Normal games: 2500+ Win. Lost är mellan 2100 - 2200.
Spelar: ADC, Mid, Top, Suport. inte så bra på jung.
spelar på: EUW (League Of Legends)
January 17, 2004
vist är det tråkigt när 99% av orden folk ska säga är noob eller annat tråkigheter? var ett tag sen jag spelade men föredrar blitzcrank även om jag är ganska låg nivå jämfört med proffs.
har du några char & skill krav? hade varit roligt o köra igen dock efter semester, för nu ska vi ju ligga ute & spana in brudar 🙂
November 22, 2014
Disney;1297763 wrote: vist är det tråkigt när 99% av orden folk ska säga är noob eller annat tråkigheter? var ett tag sen jag spelade men föredrar blitzcrank även om jag är ganska låg nivå jämfört med proffs.
har du några char & skill krav? hade varit roligt o köra igen dock efter semester, för nu ska vi ju ligga ute & spana in brudar 🙂
Vad heter du på lol då?
ålder?
1 Guest(s)