September 27, 2002
GooGeL wrote: 4fun !
/MSG me så kan vi gibbza lite =)
Weee /msg googel lira!
Jozzo wrote: Typiskt jag har precis lånat ut baldurs gate 2 cdn annars hade jag kunnat spela men när jag får tillbaka den så...
undrar bara: vilken lvl,hur bra e du?
Ta hem spelet så lirar vi! 🙂
September 27, 2002
Death On Wings wrote: sista gubben (tjejen) va igentligen det enda i hela spelet som jag fick försöka några gånger på....
men det kanske vore kul att köra baldurs gate 2 online vem vet ....
det är rätt segt att köra det på lan med kompisarna i alla fall för det har ja testat.
körde du på det svåraste?
September 27, 2002
Jozzo wrote: [quote=4fun]
förresten har du Throne of Bhaal (exp)?
Jag har d iaf och jag ska se till att få hem bg2 nu nån dag...
Nej jag har inte exp men ska troligen inskaffa det snart.
Finns det inte ett uppgradering som är gratis med? Typ 400meg ? Tror jag har haft något sådant för länge sedan 😀
February 25, 2003
4fun wrote: [quote=Jozzo][quote=4fun]
förresten har du Throne of Bhaal (exp)?
Jag har d iaf och jag ska se till att få hem bg2 nu nån dag...
Nej jag har inte exp men ska troligen inskaffa det snart.
Finns det inte ett uppgradering som är gratis med? Typ 400meg ? Tror jag har haft något sådant för länge sedan 😀
Throne of Bhaal kan inte kosta mycket just nu......och uppdateringen vet jag inget om 🙂 har inte kollat alls
October 1, 2002
Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
Jag och två polare lirade igenom BG2 med exp över nätet förra året. Vi satt *hela* sommaren med det. Det är tidskrävande minst sagt. Att det dessutom är "segt" förbättrar inte saken.
Jag tror vi satt en vecka med enbart Kangaxx 😉
Usch, säger jag bara. Men lycka till iaf! :p
February 25, 2003
Shinji wrote: Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
Jag och två polare lirade igenom BG2 med exp över nätet förra året. Vi satt *hela* sommaren med det. Det är tidskrävande minst sagt. Att det dessutom är "segt" förbättrar inte saken.
öhh en hel sommar? det måste ta en jävla mycket mer tid å spela åp internet då jag tog det mycket mycket snabbare ensam....
P.S vem va nu kangaxx (känner igen namnet men d va ett riktigt bra tag sen jag lira det.....)
December 31, 2001
4fun wrote: [quote=Death On Wings]sista gubben (tjejen) va igentligen det enda i hela spelet som jag fick försöka några gånger på....
men det kanske vore kul att köra baldurs gate 2 online vem vet ....
det är rätt segt att köra det på lan med kompisarna i alla fall för det har ja testat.
körde du på det svåraste?
ändrar aldrig svårighet på spel om det inte blir för lätt som det oftast blir.
fast skulle nog köra om det på svåraste.
klarade vanliga på svåraste
October 1, 2002
Jozzo wrote: [quote=Shinji]Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
öhh en hel sommar? det måste ta en j**la mycket mer tid å spela åp internet då jag tog det mycket mycket snabbare ensam....
P.S vem va nu kangaxx (känner igen namnet men d va ett riktigt bra tag sen jag lira det.....)
Jag har lirat igenom BG2 + Expansion ett antal ggr. Troligtvis skulle jag kunna klara av spelet på drygt 4 dagar om jag var tvungen.
Problemet med internet är att det inte på samma enkla sätt går att koordinera de lite större striderna, då två andra personer med helt andra taktiker sitter och styr de övriga karaktärena (två var)
Dessutom lirade vi på svåraste.
Säger nog en hel del 😉
Och Kangaxx ja, han är en Demi-Lich ...
February 25, 2003
Shinji wrote: [quote=Jozzo][quote=Shinji]Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
öhh en hel sommar? det måste ta en j**la mycket mer tid å spela åp internet då jag tog det mycket mycket snabbare ensam....
Jag har lirat igenom BG2 + Expansion ett antal ggr. Troligtvis skulle jag kunna klara av spelet på drygt 4 dagar om jag var tvungen.
Problemet med internet är att det inte på samma enkla sätt går att koordinera de lite större striderna, då två andra personer med helt andra taktiker sitter och styr de övriga karaktärena (två var)
Dessutom lirade vi på svåraste.
Säger nog en hel del 😉
Och Kangaxx ja, han är en Demi-Lich ...
Ah ok just d nu kommer jag ihåg Kangaxx 🙂
1 Guest(s)