September 27, 2002
Shinji wrote: Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
Jag och två polare lirade igenom BG2 med exp över nätet förra året. Vi satt *hela* sommaren med det. Det är tidskrävande minst sagt. Att det dessutom är "segt" förbättrar inte saken.
Jag tror vi satt en vecka med enbart Kangaxx 😉
Usch, säger jag bara. Men lycka till iaf! :p
hmmmz konstigt jag och en kompis lyckades lira igenom hela bg2 på 2 helger....
April 20, 2002
Det kanske inte vore helt fel. Har inte spelat det på säkert två år men en del sitter kanske i fortfarande...:D:D:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 1, 2002
4fun wrote: [quote=Shinji]Hoppas att ni har rejält med tid över om ni nu skall börja lira.
Jag och två polare lirade igenom BG2 med exp över nätet förra året. Vi satt *hela* sommaren med det. Det är tidskrävande minst sagt. Att det dessutom är "segt" förbättrar inte saken.
Jag tror vi satt en vecka med enbart Kangaxx 😉
Usch, säger jag bara. Men lycka till iaf! :p
hmmmz konstigt jag och en kompis lyckades lira igenom hela bg2 på 2 helger....
Hmmm ...
- Om ni klarade av det på två veckor måste kommunikationen fungerat alldeles utmärkt mellan er. Därför drar jag slutsatsen att ni faktiskt satt på LAN (jaja, jag kan ha fel, men what the hey! :p).
Betvivlar starkt att ni dessutom lirade på svåraste. I förbigående kan jag nämna att man på denna svårighetsgrad permanent förlorar karaktärer i var och varannnan strid. Något som för med sig att man får sitta och ladda om en hel del. Tidskrävande minst sagt.
Dessutom satt vi inte direkt och lirade 10 timmar om dygnet under sommaren vi spelade, som vissa andra verkar gjort under sina två helger ... 🙄
1 Guest(s)