May 15, 2001
Usch, egentligen ganska jobbigt! Innan spelade jag Diablo 2 i mer än 1 ½ år utan att nånsin spela någonting annat! Men en vacker dag tröttnade jag... Började spela Q3, kom med i en klan. Hade kul med det ett tag, spela nätter och dagar. Skolan gick åt h*****e! Nu är man inne i det igen... Hitta Baldurs Gate 2 Collectors ed för 149 spänn! Sitter nu med det i nätter och dagar... sover i skolan så jag orkar spela när jag kommer hem. Usch detta e inte nyttigt! Någon som vet en bra mirakelkur mot "spelberoende"?
May 15, 2001
njae, iof skulle det funka mot spelandet! Men grejen e den att mitt absolut största intresse handlar om hårdvara, lite synd om man säljer sitt största intresse! Men skulle kunna sälja mina spel ju Nån som e intresserad av 98 orginaltitlar?
Fast iof, dom ska nog mina barn ärva när jag väl kommer dit!
May 15, 2001
May 15, 2001
July 18, 2001
On 2001-09-30 19:28, Kame_boy wrote:
brukar skynda mig o göra läxor för att kunna spela... det blir slarvigt men man får skolan överstökat iaf.jag klarar iofs. inte att sitta o spela och ha en läxa i samvetet.
nej, det är svårt..
men du(lite högre upp) kan ju skeppa iväg spelen till en kompis ett tag så kan du göra skolarbetena först och sen när det blir lov skeppar du tillbaka spelen och spelar som faen, och sen skeppar du tillbaka spelen till kompisen osv.
June 14, 2001
Ja, spelberoendet förstör allt, speciellt skolan. Det är speciellt vissa titlar som har den förmågan att få mig att slarva över läxorna, sitta uppe länge och spela för att sedan sova i skolan, eller varför inte hoppa över någon lektion för att gå hem och lira.
Akta dig för BGII, ouch!
Finns inget att göra åt det förutom att aldrig börja spela.
May 15, 2001
May 15, 2001
August 28, 2001
May 15, 2001
2 Guest(s)