November 8, 2002
Dead Glory wrote: Varför inte mitt RPG The Magic Land? Ladda hem demot från min sida sen kan du köpa en CD (med 2 andra spel åxå) om hon gillar det (å ge mig hennes email =) ).
hur går det med försäljningen? nått nytt projekt på gång eller? länken till din sida igen tack!
October 1, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Dead Glory]Varför inte mitt RPG The Magic Land? Ladda hem demot från min sida sen kan du köpa en CD (med 2 andra spel åxå) om hon gillar det (å ge mig hennes email =) ).
hur går det med försäljningen? nått nytt projekt på gång eller? länken till din sida igen tack!
Inge vidare men vi har en brittisk publisher som är på g å 2 ryska som är intreserade. Testa klicka på WWW knappen i mina poster.
September 4, 2001
keffing wrote: heh... min syrra e 15 nu, o hon har tagit mig på AOE2, red alert 1 och 2, tekken 3 och 4, en massa streetfighters och så... doa2 också... hon rockar på strategispel, men hon är skitbra på fightingspel också!
men tro inte att hon ALLTID tar mig... asså det har hänt att hon tagit mig på spelen jag nämnt... så iaf, jag tycker att när killar klagar på att tjejer inte kan lira data/tv-spel så har de inte träffat min syrra!
Dom har inte träffat min heller 😉
December 4, 2002
Nån sa Heroes 4.... tycker Heroes 3 är bra... Min flickvän r0xxar i det..
Och nu till alla idioter som tror att bara för att man är tjej kan man inte spela spel, vafan e d för skitsnack, någon som rekomenderade barnspel som Pippi etc? Känner du till dom för att det är dom spelen du själv spelar eller? Skärpning för fan!
October 13, 2003
Vampis wrote: Nån sa Heroes 4.... tycker Heroes 3 är bra... Min flickvän r0xxar i det..
Och nu till alla idioter som tror att bara för att man är tjej kan man inte spela spel, vafan e d för skitsnack, någon som rekomenderade barnspel som Pippi etc? Känner du till dom för att det är dom spelen du själv spelar eller? Skärpning för fan!
Hahaha, vilket humör stumpan verkar ha. Skämt åsido, genrellt brukar tjejer föredra en annan typ av spel än killar, likadant med film. Tjejer och killar BRUKAR ha olika preferenser. Dock skall man inte dra alla över en kam.
September 22, 2003
April 4, 2003
caged wrote: Bah, jag vet liksom inte vad jag ska få henne att prova. Iofs så testar hon allt jag ber henne men ändå, hon gillar iaf inte våldsspel, racing tror jag inte är någon idé men jag ska testa introducera henne för några RPGs kanske... Ähh, eller så ger jag upp. =)
jag säger bara baldurs gate, final fantasy7 😀 dom två kanske bästa rpg spelen enligt mig och final fantasy serien är det jätte många tjejjer som gillar
December 4, 2002
Strasser wrote: [quote=Vampis]Nån sa Heroes 4.... tycker Heroes 3 är bra... Min flickvän r0xxar i det..
Hahaha, vilket humör stumpan verkar ha. Skämt åsido, genrellt brukar tjejer föredra en annan typ av spel än killar, likadant med film. Tjejer och killar BRUKAR ha olika preferenser. Dock skall man inte dra alla över en kam.
Vaddå stumpan?! 👿 sist gång jag kollade så hade jag någonting mellan benen.
3 Guest(s)