February 14, 2003
Vampis wrote: [quote=Strasser][quote=Vampis]Nån sa Heroes 4.... tycker Heroes 3 är bra... Min flickvän r0xxar i det..
Och nu till alla idioter som tror att bara för att man är tjej kan man inte spela spel, vafan e d för skitsnack, någon som rekomenderade barnspel som Pippi etc? Känner du till dom för att det är dom spelen du själv spelar eller? Skärpning för fan!
Hahaha, vilket humör stumpan verkar ha. Skämt åsido, genrellt brukar tjejer föredra en annan typ av spel än killar, likadant med film. Tjejer och killar BRUKAR ha olika preferenser. Dock skall man inte dra alla över en kam.
Vaddå stumpan?! 👿 sist gång jag kollade så hade jag någonting mellan benen.
Nu är det Du som har satt upp riktlinjer för "killaktigt/tjejaktigt". Killar kan väl också kallas "stumpan" trots att tjejer oftast kallas det. Eller? Likaså tjejer kan gilla FPS-spel trots att flest killar gör det.
April 8, 2003
Dum tråd, egentligen. Gillar hon inte våld och många knappar så förstår jag att Quake inte är något. Annars tycker jag att alla spel som du själv spelar som inte är våldsamma är något att rekommendera! Racing? Kolla på GameSpot!
Dessutom är det ju inte så våldsamt svårt att dressera en apa till att komma ihåg Quake-kontrollerna... 😉
2 Guest(s)