December 17, 2005
Hejsan, min bror har just nu problem med sin dator. Jag har ingen aning vad felet kan vara. Har försökt felsöka den utan vidare framgång. Även testat en annan hårddisk då.
Okey problemet är att när han spelar, kan hända efter 1 minut eller inte alls på 4 dagar typ. Alltså lite random.....
Allt fryser fast och ljuder loopar... Medans detta händer så fräser som hårddisken. Eller tuggar fast ett otroligt högt ljug kan man säga.
Men om man trycker ctrl alt del och avslutar spelet, så blir allt som vanligt... Eftersom jag testat byta hårddisk, installerat om os:t och även installerat om spelet. Så vill jag gärna ha tips på vad fasen problemet är ??
September 28, 2002
July 23, 2002
Har själv haft samma probelm.
Tror att det berodde på att GPU:n blev för varm o går in i något slags frysläge. Men blev alldrig riktigt klok på det där, fick i alla fall bort det efter ett tag, kan ju lägga till att jag bara fick det när jag hade för tajta minnestajmings och lite väl mycket överklockat grafikkort. Kom alldrig fram till vilket det var som orsakade problemet.
December 17, 2005
Roadkill wrote: Har själv haft samma probelm.
Tror att det berodde på att GPU:n blev för varm o går in i något slags frysläge. Men blev alldrig riktigt klok på det där, fick i alla fall bort det efter ett tag, kan ju lägga till att jag bara fick det när jag hade för tajta minnestajmings och lite väl mycket överklockat grafikkort. Kom alldrig fram till vilket det var som orsakade problemet.
Det kan ju faktist stämma. Får kolla med ett annat kort.
Tack för den 🙂
1 Guest(s)